شرایط اخذ مجوز ثبت موسسه نشریاتی

قیمت محصول:

توافقی

0

شرایط اخذ مجوز ثبت موسسه نشریاتی

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
مطابق ماده 1آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات_مطبوعات به لحاظ زمان انتشار منظم می توانند با یکی از فواصل زمانی زیر منتشر شوند:

روزی یکبار(روزنامه)- هفته ای یکبار(هفته نامه) – دو هفته یکبار(ماهنامه) – دو ماه یکبار-سه ماه یکبار(فصلنامه) – شش ماه یکبار- سالی یکبار(سالنامه)
تبصره 1: نشریه الکترونیکی،نشریه ای است که در محیط دیجیتال با همان صورت،شرایط و ظواهر یک نشریه چاپی و طی فرآیند فعالیت مرسوم روزنامه نگاری و تحریریه ای تولید و به طور منظم و با نام ثابت و تاریخ و شماره ردیف معینی در یک یا چند زمینه سیاسی،اقتصادی،و فرهنگی تولید و منتشر می شود.
تبصره 2: نسخه دیجیتال نشریات چاپی دارای مجوز نیاز به اخذ مجوز جداگانه ندارد.
_در نامگذاری نشریه باید از کلماتی استفاده شود که با نشریات موجود و یا با نشریاتی که به طور موقت یا دائم تعطیل شده اند اشتباه نشود و موجب تداعی نام آنها نباشد.همچنین نام نشریه نباید از کلمات نامانوس باشد و یا ایجاد شبهه وابستگی به سازمان های دولتی بنماید.در صورت بروز هرگونه اختلاف مرجع تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
_انتخاب روشهایی غیر از روش های ذکر شده در ماده (1) قانون مطبوعات باید متناسب با رسالت مطبوعات باشد.
_انتشار فوق العاده،ویژه نامه و دیگر ضمایم با همان نام نشریه و منطبق با سایر مشخصات مندرج در پروانه انتشار با رعایت سایر ضوابط قانون مطبوعات مجاز می باشد.
تبصره 1:چاپ هرگونه آگهی نامکه به شکل نشریه توسط کانون های تبلیغاتی ممنوع است.
تبصره 2:چاپ و انتشار ویژه نامه های محلی توسط روزنامه های سراسری در صورتی مجاز است که حجم آگهی های آن از 30%صفحات ویژه نامه بیشتر نباشد.
_ترجمه تمام یا قسمتی از مطالب مطبوعات دارای پروانه انتشار و انتشار منظم آن به طور جداگانه با رعایت سایر مشخصات مندرج در پروانه انتشار از جانب صاحب نشریه بلامانع می باشد.
_تکثیر مطبوعات موجود به همان زبان و شکلی که چاپ شده،از طریق چاپ افست یا عکسبرداری یا طرق مشابه بدون اجازه صاحب امتیاز ممنوع می باشد.


تماس با ما:
02188880006
sabtkara@gmail.com
میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
https://kararegister.com

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد