آیا می توان در کشور گرجستان ثبت شرکت انجام داد؟

قیمت محصول:

توافقی

0

آیا می توان در کشور گرجستان ثبت شرکت انجام داد؟

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
گرجستان کشوری است در منطقه قفقاز اوراسیا.این کشور که در سر حد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم مرز است. پایتخت و بزرگترین شهر آن تفلیس است. مساحت گرجستان 69.700 کیلومتر مربع و جمعیت آن در سال 2016 در حدود 3.72 میلیون نفر بوده است. گرجستان یک جمهوری متمرکز، نیمه ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می شود.

دیرینگی زندگی انسان در گرجستان به 1,800,000 ( یک میلیون و هشتصد هزار ) سال پیش می رسد که گروهی از انسان های نخستین موسوم به انسان گرجی در آن می زیسته اند. گرجستان یکی از قدیمی ترین کشورها و یکی از غنی ترین فرهنگ ها را دارا است.
• اقتصاد
کشور گرجستان به دلیل برخورداری از امتیازاتی مانند موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسب، دارای کشاورزی پیشرفته، معادن، بهره برداری از صنایع و صنعت گردشگری از ثروتمند ترین جمهوری های شوروی سابق به شمار می آمد؛ و مردم آن از استاندارد زندگی بالایی برخوردار هستند. در سال های اخیر کشور گرجستان نسبت به کشورهای اطراف خود و همچنین کشورهای همتراز خود از اقتصادی پیشرفته و نوین برخوردار شده است و رشدی قابل توجه در روند اقتصاد گرجستان مشاهده می شود.شاخه اصلی اقتصاد گرجستان، صنعت محسوب می شود و نقش زیادی در تولید مجموعه اقتصادی این کشور دارد به طوری که بسیاری از سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه به این کشور آمدند.گوشی های هوآوی و سونی برای اروپا در گرجستان ساخته می شوند.
گرجستان دارای معادن متعددی است که مهم ترین آن ها عبارتند از : زغال سنگ، خاک نسوز، فلزات آهنی، عقیق، مرمر، سنگ آهن، آرسینک، جیوه و ...
از لحاظ کشاورزی نیز، بازار کشاورزی این کشور رونق زیادی گرفته است و به علت واقع شدن در منطقه جنب مداری مرطوب، در این کشور کشت مرکبات و چای رونق دارد.


اطلاعات تماس:
02188880006
sabtkara@gmail.com
میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
https://kararegister.com


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد