چاپ تراکت رنگی گلاسه ارزان و فوری در تهران(چاپ اکسیر)

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

چاپ تراکت رنگی گلاسه ارزان و فوری در تهران(چاپ اکسیر)

طراحی و چاپ
دی آفر
برای ارزان ترین استعلام قیمت چاپ و طراحی و یا سفارش بروشور یا تراکت تبلیغاتی با چاپ اکسیر مشورت نمایید .
33923030 33911717

بروشور یا تراکت
بروشور حاوی اطلاعاتی از محصولات و خدماتی هستند که یک شرکت ارائه می دهد و آنها را مفصلا یا کوتاه معرفی می کند. بروشورها معمولا اطلاعات خلاصه تری دارند و در سایزهای کوچکتر کاغذ مثل A5 تهیه می گردند.بروشورها اغلب بصورت سه لت یا دولت چاپ می شوند . چاپ تراکت یا فلایر ها از لحاظ قیمتی مقرون بصرفه تر از بروشور ها می باشند . چاپ خوب و با کیفیت در کنار طراحی شیک و مناسب از این کالاهای تبلیغاتی سفیران پر کاربردی برای تبلیغات یک شرکت خواهد ساخت.

اطلاعات ضروری در بروشور و تراکت(فلایر)
مشخصات محصولات و خدمات به همراه تصاویر بزرگ و کوچک مناسب و با کیفیت و همچنین اطلاعاتی از خط تولید کارخانه یا قسمتهای مختلف شرکت جزو اطلاعات ضروری ای هستند که در بروشور و تراکت درج می گردند.

انواع کاغذ بروشور و تراکت و چاپ آنها
در تهیه بروشورها معمولا از یک نوع کاغذ که گلاسه 135 گرمی یا 150 گرمی هم است استفاده می شود و اغلب بصورت چاپ چهاررنگ می باشد . ولی برای چاپ تراکت معمولا از کاغذ الوان استفاده می شود و بصورت تک رنگ یا دورنگ می باشد. و در بعضی موارد بر روی گلاسه هم بصورت چهاررنگ چاپ میشود. برای جذب مشتری لازم به ذکر است که طراحی بوروشور و تراکت بسیار حائز اهمیت می باشد و بهتر است توسط طراح چاپ و گرافیک اجرا شود.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد