برش لیزری پلکسی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

برش لیزری پلکسی

طراحی و چاپ
دی آفر
ویژگی های برش لیزری چیست ؟
فناوری لیزر طی سال های اخیر به طرز چشمگیری تکامل یافته و در نتیجه اکثریت قریب به اتفاق پلاستیک و سایر مواد با استفاده از لیزر قابل پردازش هستند. با استفاده از فناوری پیشرفته و مواد با کیفیت بالا ، ما خدمات برش لیزری دقیقی را ارائه می دهیم که نتایج خارق العاده ای را ارائه می دهد. در طلق آریا می توانیم با استفاده از دستگاه CNC ، طلق و پلکسی را در ابعاد مختلف برش دهیم. نتایجی که ما می توانیم با استفاده از این فناوری ارائه دهیم فوق العاده است.

ما می توانیم موادی را که خودتان خریداری کرده اید برش دهیم یا می توانیم مواد مورد نیازتان را تهیه و تامین کنیم. این شامل ورق های پلکسی با کیفیت بالا ، چوب و … است. علاوه بر خدمات حکاکی با لیزر ، ما همچنین خدمات چاپ UV بر روی طلق و پلکسی را برای یک محصول واقعاً شخصی سازی شده و قابل تنظیم ارائه می دهیم. از سفارشات با حجم زیاد گرفته تا پروژه های کاملا شخصی سازی شده ، می توانیم ایده های شما را اجرا کرده وعملی کنیم.



برش لیزری پلکسی :
ما همچنین ورق پلکسی ، از ضخامت 20 میلی متر تا حداکثر ضخامت 1500 میلی متر برش میدهیم. این بدان معنی است که برای کارهای سفارشی در مقیاس کوچک و بزرگ ایده آل است.

لطفاً توجه داشته باشید: ورق پلی کربنات با لیزر قابل قطع نیست زیرا دودهای ناشی از آن سمی هستند!

برش لیزر چوب :
آیا می توانیم برش لیزری چوب داشته باشیم؟ بله ما می توانیم ، و ما آن را با سطح بالایی از تحمل برش ، و به عبارت دیگر دقت بالایی انجام می دهیم.

ما لیزر چوب را تا حداکثر ضخامت 12 میلی متر برش میدهیم.



برش لیزری پلکسی



برش لیزر چیست؟
طلق و پلکسی از این نظر غیرمعمول هستند که هنگام برش ، کاملاً تبخیر می شوند ، بدون آنکه ذوب شوند یا چکه کنند. ما ورق های پلکسی گلس را در ابعاد و ضخامت های مختلف ، برش داده ایم. هر چیزی که بر روی لیزر برش داده شود ، دارای یک لبه صاف خوب خواهد بود. ما همچنین می توانیم با استفاده از لیزر CO2 با قدرت بالا ، پلکسی یخ زده ، شفاف و رنگ شده را برش دهیم.

سطح بالای دقت و جزئیات ، تکرارپذیری و ثبات آن به این معنا است که فناوری برش لیزری پلکسی بسیار محبوب است. ما می توانیم طیف گسترده ای از مواد مختلف را را با سرعت بسیار بالا برش دهیم ، و به دلیل اینکه قطعات دستگاه های برش لیزری چندان گران نیستند ، شما از قیمت گذاری های بسیار خوبی بهره مند می شوید.



برش لیزر طلق و پلکسی چگونه کار می کند؟
برش لیزر با ذوب ، سوزاندن یا تبخیر مواد بریده شده کار می کند. در همان زمان دستگاه از چیزی به نام “گاز کمکی” برای تمیز و شفاف نگه داشتن منطقه برش ، از بین بردن مواد مذاب و سوخته استفاده می کند.

قبل از اینکه برش لیزر متداول شود ، این روش دستی بود و خیلی طول می کشید. اما پیشرفته ترین فناوری لیزر باعث می شود تا مواد را با دقت بالاتر و آسان تر برش داد. با این وجود ، این هنوز یک کار تخصصی است و فقط توسط متخصصان آموزش دیده و کارآمد و صحیح انجام می شود.



برش لیزر برای چه مصارفی خوب است؟
به عنوان یک قاعده کلی ، هر طرحی که شما به ما بدهید، می توانیم آنرا برش دهیم. ما تعامل نزدیکی با شما خواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم که محصول برش داده شده کاملا مطابق خواسته شما باشد. در برش لیزری با دقت بالا ما میتوانیم دقیقاً همان چیزی که برای پروژه هایی مانند باکس های پلکسی، تابلو های نوری ، لوگو و سایر موارد پیچیده نیاز دارید، را تامین کنیم. ما حتی می توانیم در زمینه پروژه های صنایع دستی سفارشی و منحصر به فرد به شما کمک کنیم.

دربرش لیزری برخلاف روش های سنتی برش ، ضخامت بسیار تمیزتر ، لبه های نرم تر و اندازه گیری های بسیار دقیق را کسب می کنیم.

بر خلاف پانچ برش ، لبه ها به هیچ وجه پوسته پوسته نمی شوید. برای ایجاد اشکال عجیب ، شگفت انگیز و پیچیده مناسب است.

فناوری برش لیزری پلکسی از انرژی کمتری نسبت به روش های برش سنتی استفاده می کند.


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد