بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

قیمت محصول:

توافقی

0

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

مدارس و آموزشگاه ها
دی آفر
خیلی ها هستن که عاشق یاد گرفتن زبان انگلیسی اند ولی وقت کلاس رفتن ندارن یا از پس هزینه هاش برنمیان یا به هر دلیلی دوست دارن خودشون توی منزل این کار رو انجام بدن.
البته ممکنه فکر کنید تمرین کردن تو خونه سخته یا نگران این باشید که هیچ کس نیست تا غلط های تلفظیتون رو بگیره.
همه ی این نگرانی ها منطقیه و حتی چیزهای دیگه ای هم برای نگرانی شما ممکنه وجود داشته باشه.
ممکنه نگران این باشید که نتونید تلفظ کلمات رو توی خونه یاد بگیرید و حتی ممکنه مطمئن نباشید که از کجا باید یادگیری خودتون رو شروع کنید!
این هم یادتون باشه که انگلیسی یاد گرفتن معنیش فقط این نیست که یه کتاب دستتون بگیرید و باهاش شروع به خوندن کنید. منابع و راه های خیلی زیادی وجود داره که می تونین به وسیله ی اونها توی مسیر درستی قرار بگیرید.
اگه با منابع خوبی این کار رو شروع کرده باشید پس در مسیر درستی قرار گرفتید. اما اگه هنوز راهتون رو پیدا نکردید این مقاله رو دنبال کنید.



1.تلویزیون ببینید.

کارتون ها یکی از بهترین راه ها واسه یاد گرفتن زبان هستن. اگه به کارتون علاقه دارید حتما این کار رو انجام بدید. شاید اسم کارتون “خانواده ی سیمپسون” به گوشتون خورده باشه یا حتی شایدم یکی دو بار تیکه هایی ازش دیده باشین. این یه کارتون معروفه که مشکلات یه خانواده ی آمریکایی رو نشون میده و کمتر کسی تو دنیا پیدا میشه که اسمشو نشنیده باشه.
این کارتون باحال علاوه بر اینکه خنده دار و طنزه باعث میشه با فرهنگ آمریکایی ها بیشتر آشنا بشید و واژگان رایج اونها رو در مدرسه، کار و اجتماع یاد بگیرید. همینطور واسه یاد گرفتن واژه های عامیانه شدیدا کاربرد داره.

یکی دیگه از اون برنامه های خوب سریال فرندز هستش که یه کمدی بسیار محبوب در آمریکا است؛ با اینکه خیلی سال از ساختش می گذره اما هنوز هم طرفدار داره.
این سریال در مورد شش دوسته که در منهتن زندگی می کنن؛ هر کدوم خصوصیات خاص خودشون رو دارن و خیلی هیجان انگیزه وقتی زندگی و روابطشون رو می بینید.
زبونشون خیلی عامیانه و آروم است، پس اگه خوب صحبت کردن یکی از اهداف شماست دیدن این سریال از جمله واجباته. این سریال حتی با زبون های دیگه دوبله شده و زیرنویس فارسی هم داره.

همه چی محدود به این دوتا برنامه نمیشه و این به خودتون بستگی داره که برنامه ی مورد علاقتون رو پیدا کنید تا بتونید از طریق اون به یادگیری بپردازید. می تونید با کلماتی که از این برنامه ها می شنوید فلش کارت یا لیست واژگان درست کنید و یادگیری رو توی برنامه ی روزانتون قرار بدید.

2.به زبان انگلیسی وبلاگ نویسی کنید یا خاطرات خود رو بنویسید.

نوشتن به یه زبون دیگه می تونه خیلی آرامش بخش باشه و خلاقانه انجام بشه. این کار بهترین راه واسه نوشتن مداوم است. همونطور که گرامر خودتون رو بهبود می دید با نوشتن روزانه می تونید مهارت های نوشتاری خودتون رو تقویت کنید.

3.یکی از جشن های فرهنگی اونها رو میزبانی کنید.

می تونید یکی از جشن های اونها مثل جشن شکرگذاری یا هالووین یا غیره رو برپا کنید. حتما لازم نیست خیلی هزینه کنید فقط می تونید با این کار دوستاتونو دور هم جمع کنید و در مورد فرهنگ اون جشن به زبان انگلیسی با همدیگه صحبت کنید. این کار رو توی پارک یا کافه هم می تونید انجام بدید؛ می تونید یه موضوع رو آماده کنید تا همه در مورد اون آزادانه حرف بزنن. به عبارتی اصلا مهم نیست چی کار می کنید، همین که دور هم جمع بشید و خوش بگذرونید و در کنار هم انگلیسی یاد بگیرید مهمه.

4.بازی های به زبان انگلیسی انجام بدید.

شاید اصلا به این فکر نکرده باشید که واسه یاد گرفتن یه زبان میشه بازی کرد. البته که توی آموزشگاه ارس از این مورد استفاده میشه. ولی خودتون توی خونه می تونید در نقش های مختلف قرار بگیرید. مثلا می تونید یه کتاب نمایش نامه بخرید و هر کدوم یه شخصیت داشته باشید و انگلیسی بازی کنید. این کار باعث میشه مهارت شنیداری، خواندن و مهم تر از همه مهارت گفتاری شما تقویت بشه.
علاوه بر این، بازی های کامپیوتری که به زبان انگلیسی هستند رو می تونید نصب کنید و از اون برای بهتر کردن سطح زبانتون استفاده کنید.

5.در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

تصور کنید همه ی نقات قوت بودن تو یه کلاس رو بتونید بدون نشستن سر کلاس تجربه کنید.
بیشتر کلاس های آنلاین مواد درسی خودشون رو ارائه میدن و مدرس هایی با سوابق مختلف دارن و اغلب هزینه ی این کلاس ها ارزون تر از کلاس های حضوری است که خب کاملا طبیعیه. البته اینو یادتون باشه که واسه شرکت در این کلاس ها باید اینترنت پر سرعت داشته باشید.



تماس با ما:
بلوار آیت الله کاشانی-سازمان برنامه شمالی-خیابان محرابی-کوچه سوم غربی-پلاک 3
44134977
http://arasedu.com

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد