آموزشگاه تدریس خصوصی صائب

قیمت محصول:

توافقی

0

آموزشگاه تدریس خصوصی صائب

مدارس و آموزشگاه ها
دی آفر
آموزشگاه تدریس خصوصی صائب،افتخار دارد اساتید مجرب خود را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به منزل شما که هر جای تهران و کرج باشد، اعزام خواهد کرد.
دانش آموزان پس از دو سال تحصیل به صورت غیر حضوری، در مقطع جدید، اشکالات درسی متعددی دارند که نیاز دارند با کمک اساتید و دبیران سطح خود را از سایر دانش آموزان بالاتر ببرند . اساتید این آموزشگاه با نکته سنجی و دقت استخدام شده‌اند و عملکرد هر استاد تحت نظارت تیم پشتیبان این مجموعه است. اساتید در اینجا بر اساس میزان تحصیلات، سابقه تدریس و میزان رضایت دانش‌آموز رتبه بندی شده‌اند. مجموعه آموزشی صائب، مشاور تحصیلی برای انتخاب رشته و دانشگاه نیز دارد. خدمات جدیدی که ما در نظر گرفته‌ایم رفع اشکال به صورت آنلاین می‌باشد. در این حالت دانش‌آموز نکات مورد نظر خود را که در آن موارد اشکال دارد از قبل یادداشت کرده و در زمان کلاس رفع اشکال، استاد با حوصله این موارد را برای آن توضیح میدهد.
تدریس زبان‌های خارجه نیز جزء دروس قابل تدریس توسط اساتید ما می‌باشد. تدریس تخصصی زبان انگلیسی برای گرفتن مدارک IELTS و TOEFL و دیگر زبان‌های خارجی که برای مهاجرت به آن نیاز دارید را می توانید با اساتید ما بیاموزید.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد