ویلانما مجری ساخت آلاچیق در طرح های مدرن، سقف آلاچیق

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

ویلانما مجری ساخت آلاچیق در طرح های مدرن، سقف آلاچیق

ساختمان
دی آفر
شرکت ویلانما مجری ساخت آلاچیق در طرح های مدرن با طراحی سه بعدی رایگان
سقف آلاچیق، اجرای آلاچیق، ساخت آلاچیق

آلاچیق اکثرا در محوطه بیرون ویلاها نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. آلاچیق در داخل شهر نیز در حیاط ساختمان ها و یا پشت بام اکثر ساختمان ها نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

آلاچیق در انواع مدل ها و طرح ها قابلیت اجرا شدن را دارد. اکثرا برای پوشش آلاچیق، برای اینکه جلوه ی سنتی داشته باشد از سفال طبیعی طبرستان یا شیرکوه و... استفاده می شود. اخیرا از تایل های داخلی که از ورق های گالوانیزه که رنگ پلی استر یا پلی اورتان دارند به دلیل پرسی بودن و مقاومت بالا و نمای زیبایی که دارند نیز جهت پوشش آلاچیق استفاده می شود.

بهترین و با کیفیت ترین متریال وارداتی جهت پوشش آلاچیق ورق های سنگریزه ای با جنس آلومینیوم و آلوزینک می باشد که کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. این ورق ها از کشورهای مختلفی مثل نیوزلند، بلژیک، کانادا و کره با نام های تجاری دکرا، متروتایل، کینگستون، تاپ تایل و آلمت وارد ایران می شوند. این متریال مورد پیشنهادی شرکت ویلانما می باشد.

جهت پوشش سقف آلاچیق از تمامی متریال های داخلی مثل ورق طرح سفال، پرچین، بام تایل، سفال و متریال های وارداتی مثل دکرا، شینگل، آندوویلا و... میتوان استفاده کرد.

شركت ویلانما با در دست داشتن اکیپ های تعلیم دیده با بیش از 20 سال تجربه ی اجرایی در زمینه ی اجرای آلاچیق آماده ی ارائه ی خدمات در سراسر کشور می باشد.

پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان با مجموعه ویلانما، جهت ارائه توضیحات کامل اجرایی بهره مند شوید.

شرکت ویلانما
همراه: 09123542790
ایمیل: vilanama20@gmail.com
آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، بازار بزرگ آهن، فاز 6 مرکزی پلاک 1455

وب سایت ها:
www.vilanama.ir
www.vilanama.com

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد