فروش آجر نسوز در شیراز

قیمت محصول:

توافقی

0

فروش آجر نسوز در شیراز

ساختمان
دی آفر

فروش آجرهای نسوز و آجر نما در شیراز – گروه ساختمانی ایده
زیبایی آجر و الگوهای حاصل از فرم آجر چینی سبب خلق آثاری شده است که بیانگر اصالت، معنویت و هویت فرهنگی هر جامعه می باشد. ساختمان های آجری همراه با زمان به پیش می روند و مانند یک اثر هنری ترکیب بدیعی از سلیقه های متنوع معماران خود را به نمایش می گذارند.
امروزه با تنوع مصالح کارکرد آجر در ساخت سازه بسیار کم رنگ شده است و آجر نقش خود را به عنوان عنصری جهت فرم دهی به فضاهای شهری و سازه آرایی ساختمان ها توسعه داده است . استفاده از آجرنما جهت فرم دهی نمای ساختمان و آجرکف جهت کف سازی محیط های داخلی و خارجی ساختمان ها مورد توجه معماران قرار گرفته است.
آجر نما نسوز بدلیل استفاده از خاک های با پخت بالا و همراه داشتن عناصری مانند سیلیس و آلومین در مواد اولیه خود و همراه داشتن عناصر فلزی متنوع در خاک می تواند با تنوع رنگ بسیار زیاد شامل آجر قرمز ، آجر زرد ، آجر مشکی ، آجر سفید و ترکیبات رنگی متنوع دیگر طیف وسیعی از طرح و رنگ های مختلف جهت استفاده از آجرنسوز در نمای ساختمان و فضاهای داخلی ایجاد کند.
از طرفی بدلیل مقاومت فشاری بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر یخ زدگی و تغییرات دما به عنوان آجر کف در محیط های باز و بیرونی ساختمان و در شرایط اقلیمی مختلف قابل استفاده می باشد.
گروه ساختمانی ایده با در نظر گرفتن این اهداف ارائه دهنده طیف وسیعی از آجر های نسوز و سنتی جهت کاربری های مختلف به شما عزیزان می باشد.
جهت آشنایی با محصولات متنوع گروه ساختمانی ایده و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
تلفن: 07138444089
همراه:
09363260422
instagram : http://www.instagram.com/idea.gp
Telegeram: https://telegram.me/idea_construction_group
آدرس : شیراز – بلوار امیر کبیر – حد فاصل چهار راه ریشمک و خیابان کلاهدوز – ساختمان یونیک – واحد 302
برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد