سایبان برقی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

سایبان برقی

ساختمان
دی آفر
سایبان برقی را به طور کلی می توان یک روکش ثانویه به حساب آورد که در قسمت بیرونی مغازه ها و روی بالکن ها و تراس ها و … نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد.


انواع سایبان برقی

سایبان مغازه
معروف ترین و پر کاربرد ترین نوع آن سایبان مغازه است. همان سایبان های دستی قدیمی که اکثر مغازه ها از آن ها استفاده می کردند حالا جای خود را به سایبان برقی مغازه داده اند. تفاوت این دو سایبان در نوع استفاده و زیبایی و کارکرد و عملکرد آن هاست. سایبان برقی مغازه به مراتب زیباتر و قدرتمند تر و کارا تر از سایبان دستی سنتی می باشد و استفاده از آن بسیار راحت تر است. (تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل می توانید آن را باز و بسته و یا تنظیم کنید)

سایبان پارکینگ
کاربرد این نوع از سایبان همانطور که از نامش پیداست در پارکینگ ها و خصوصا در پارکینگ های روباز مانند حیاط منزل می باشد و خودروی شما را از نور خورشید و باران و برف و مزاحمت پرندگان محافظت می کند.

سایبان بالکن

سایبان بالکن نیز همانطور که از نامش پیداست در بالکن ها، پانسیون ها، تراس ها و در جلوی ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان بالکن این امکان را به شما می دهد که در هوای آفتابی یا بارانی یا برفی روی بالکن یا تراس خود بنشینید و از آن استفاده کنید در حالی که از نور آفتاب و بارش باران و برف در امان هستید.

برای اطلاع از سایت انواع سایه بالکن و سفارش با شماره 02144015601 تماس حاصل نمایید

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد