نرم افزار تغییر رویه مبلمان و کالای چوب سافت دکور

قیمت محصول:

2000000

0

نرم افزار تغییر رویه مبلمان و کالای چوب سافت دکور

ساختمان
دی آفر
نرم افزار طراحی مبلمان سه بعدی به عنوان کارآمدترین ابزار فروش در دستان فروشندگان محصولات دکوراسیون داخلی هم چون مبلمان خانگی, مبلمان اداری, کابینت و سرویس خواب و مصنوعات چوبی قرار دارد. به عبارتی نرم افزار طراحی مبلمان و کالای چوب پشتیبانی کننده فروشندگان در توسعه هرچه بیشتر فروش است.

اصلی ترین ویژگی نرم افزار طراحی مبلمان و کالای چوب سافت دکور پلاس, امکان سه بعدی سازی هر نوع از محیط های واقعی مورد نظر مشتری است. فروشندگان قادر خواهند بود با به کارگیری نرم افزار مبلمان به سهولت, بدون هیچ مهارت خاص و بدون نیاز به فضاسازی در نرم افزارهای پیچیده نظیر 3D MAX, تنها با افزودن عکس محل مورد درخواست مشتری به نرم افزار طراحی مبلمان و کالای چوب, فضای سه بعدی مطابق با همان محل همراه با تمام عناصر دکوراسیون داخلی شبیه سازی کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. تا با ایجاد حس حضور در محیط واقعی, به بررسی تاثیر عینی چیدمان مجازی انواع مدل های انتخابی از محصولات در فضای اصلی سه بعدی در نرم افزار طراحی مبلمان و در تناسب با سایر تجهیزات دیزاین داخلی بپردازد.

نرم افزار طراحی مبلمان و کالای چوب سافت دکور پلاس با قابلیت ارائه نامحدود رنج وسیعی از نمونه مدل های محصولات و روکش ها در رنگ, طرح و متریال مختلف در گالری مجازی نرم افزار مبلمان و به روز رسانی جدیدترین نمونه ها بدون محدودیت زمانی, امکان سفارشی سازی و ایجاد هر نوع انتخاب ترکیبی از مدل و متریال مختلف را در محیط دو بعدی و سه بعدی نرم افزار مبلمان فراهم نموده و تصویر مناسبی از مدل در حالت های دو بعدی و سه بعدی از زوایای متفاوت را به نمایش می گذارد.
نرم افزار تغییر رویه مبلمان سافت دکور (طراحی و چیدمان سه بعدی) شامل امکاناتی همچون: -افزودن نامحدود مدل های سه بعدی مبلمان -افزودن نامحدود عکس چوب و پارچه های روکش به گالری مجازی نرم افزار تغییر رویه مبلمان -جابه جایی و چرخش مدل, تغییر رویه هر قسمت در محیط سه بعدی -چیدمان سه بعدی مدل در محیط دلخواه مشتری با افزودن عکس محیط به نرم افزار تغییر رویه مبلمان اطلاعات بیشتر در softdecor.ir

گروه نرم افزاری سافت دکور 09105102565

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد