سفارش ساخت کانکس اداری لوکس و بزرگ

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

سفارش ساخت کانکس اداری لوکس و بزرگ

صنعت
دی آفر
کانکس اداری چیست؟

کانکس اداری یکی از انواع کانکس‌ها و ساختمانی پیش ساخته است که به طور اختصاصی برای محیط ها و فضاهای اداری ساخته می‌شود. گاهی کانکس‌های اداری، کانکس مدیریتی، کانکس دفتری یا کانکس آفیس نیز نامیده می‌شوند. کانکس های اداری بنا بر نیاز و کاربری شان (به عنوان یک دفتر کار تیم اداری، دفتر فروش، اتاق مشاوره، اتاق مهندسین، اتاق مدیران پروژه و …) در طرح ها و پلان های مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

استعلام قیمت کانکس اداری

یکی از بهترین روش های آگاهی دقیق از هزینه های تهیه و سفارش ساخت کانکس و به ویژه کانکس اداری استعلام اینترنتی قیمت کانکس می باشد که از طریق صفحه استعلام قیمت کانکس قابل دسترسی است. در صفحه مذکور، شما می توانید علاوه بر مطالعه راهنمای کامل استعلام قیمت کانکس، با تکمیل فرم مربوطه، اقدام به استعلام قیمت کانکس اداری با توجه به امکانات و عوامل تعیین کننده در قیمت کانکس های پیش ساخته نمایید.

سفارش ساخت کانکس اداری

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره کانکس ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره های 07137742209 یا 09120904060 تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

چرا ایران کانتین؟!

ایران کانتین مفتخر است که با دریافت نشان CE (گواهی کیفیت اروپا) در سال ۱۳۹۰ گامی مهم در خصوص ارتقاء ، کیفیت و ایمنی محصولات خود جهت عرضه در داخل و خارج از کشور بردارد. همچنین این شرکت دارای استانداردهای ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و تأییدیه ساخت کانکس های مخابراتی و کانکس های BTS از شرکت ارتباطات سیار ایران می باشد.
یادآور می‌شویم ایران کانتین تمامی گواهینامه های لازم جهت ساخت و تولید استاندارد کانکس و سازه های پیش ساخته را نه فقط در ایران، بلکه در سطح بین المللی نیز داراست و می توان به جرأت ادعا نمود که در حال حاضر یکی از برترین برندهای ساخت و تولید کانکس اداری و سازه های پیش ساخته به لحاظ کیفیت، ضمانت، مواد اولیه و … می‌باشد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد