طراحی و اجرای سقف شیبدار ویلا، پوشش سقف ویلا

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

طراحی و اجرای سقف شیبدار ویلا، پوشش سقف ویلا

ساختمان
دی آفر
سقف ویلاها:
سازه هایی که در جاهای خوش آب و هوا ساخته می شوند ویلا نامیده می شود.

نقاط شمالی کشورمان ایران اکثرا بارانی، برفی و سردسیر هستند. به دلیل ایجاد استحکام در سازه ویلاها و دوام بالای سقف ویلاها در برابر باران شدید و برف باید از سقف های شیبدار و مقاوم استفاده شود. پوشش سقف های ویلایی در کل جهان با سازه آهنی یا خرپاسازی با پروفیل های مقاوم صورت می گیرد. سقف ویلا توسط مهندسین سازه طراحی میگردد تا دوام عالی در برابر باد شدید داشته باشد و همچنین تحمل برف های سنگین را در مناطق سردسیر داشته باشد.

جهت پوشش سقف ویلا از متریال های زیاد و متنوعی مثل ورق های سینوسی کرکره، طرح ذوزنقه، شادولاین، طرح سفال، سفال بام، ورق پرچین، ورق بام تایل طرح سنگریزه، ورق دکرا، ورق آلمت، آندولین، آندوویلا، شینگل، ورق ساندویچ پانل، تاپ تایل، کینگستون، متروتایل و ورق های دیگری که با دانش روز و مطالعه در این رابطه روانه بازار کار شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجا که از لحاظ معماری زیبایی ظاهری ویلاها اهمیت به سزایی دارد، تلاش مهندسین و معمارهای جهان بر این است که طبق متد روز دنیا متریال های جدید و خاصی را تولید و در اختیار مجریان سقف ویلاها قرار دهند.

شرکت ویلانما نیز در این راستا تلاش میکند تا جدیدترین و با کیفیت ترین متریال های پوشش سقف های شیبدار را جهت فروش و اجرا در اختیار هموطنان عزیز ایرانی قرار دهد.

شرکت ویلانما
تلفن: 02144385447
همراه: 09123542790
ایمیل: vilanama20@gmail.com
آدرس: خیابان ستارخان، بین فلكه اول و دوم صادقیه، روبروی بانك آینده، پلاك 759 طبقه سوم واحد 8

وب سایت ها:
www.vilanama.ir
www.vilanama.com


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد