ورق طرح سفال، سقف طرح سفال، سقف ویلا، سردرب ویلا

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

ورق طرح سفال، سقف طرح سفال، سقف ویلا، سردرب ویلا

ساختمان
دی آفر
ورق طرح سفال:
جنس ورق طرح سفال از ورق های رنگی تولید مبارکه اصفهان می باشد که در رنگ ها و مدل های مختلفی مثل جنوا، پالرمو و ایتالیایی تولید و عرضه می گردد.

ضخامت ورق های رنگی طرح سفال عمدتا 50./. می باشد. ورق های طرح سفال جهت پوشش سقف ویلاها، پیشانی ساختمان ها، سردرب منازل و انواع آلاچیق ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق های طرح سفال با رنگ کوره ای معمولی تولید و عرضه می گردد. از امتیازات ورق طرح سفال مونتاژ این ورق به شکل طولی برش می باشد که در هر سایزی که سفارش داده شود قابلیت برش و آماده سازی این محصول وجود دارد.

شرکت ویلانما در زمینه ی اجرای انواع ورق های وارداتی و داخلی، از ورق های طرح سفال نیز به انتخاب مشتریان و کارفرمایان گرامی استفاده می نماید.

نکته قابل ذکر در زمینه اجرای ورق های طرح سفال این است که قبل از نصب و اجرای این محصول باید درصد شیب سازه مورد بررسی قرار گیرد، چون ورق های طرح سفال به دلیل هم پوشانی پایین باید روی شیب درصد بالا نصب گردد تا از نظر آب بندی مشکلی ایجاد نشود.

زیرسازی ورق های طرح سفال پس از خرپاسازی با پروفیل 40*80 به فاصله 40 سانتی متر با پروفیل 30*50 تیرریزی می شود. عمدتا جهت عایق ورق های طرح سفال از فوم، پشم شیشه و پشم سنگ نیز استفاده می گردد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت ویلانما در ارتباط باشید.

شرکت ویلانما
تلفن: 02144385447
همراه: 09123542790
ایمیل: vilanama20@gmail.com
آدرس: خیابان ستارخان، بین فلكه اول و دوم صادقیه، روبروی بانك آینده، پلاك 759 طبقه سوم واحد 8

وب سایت ها:
www.vilanama.ir
www.vilanama.com

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد