خانه هوشمند اسمارت مایر

قیمت محصول:

توافقی

0

خانه هوشمند اسمارت مایر

ساختمان
دی آفر


موسسین شرکت از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه سیستم های هوشمند و در سه شاخه زیر آغاز نمودند:

1- اتوماسیون صنعتی :
طراحی، مشاوره و اجرای سیستم های کنترل در صنایع نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی با استفاده از محصولات شرکت زیمنس و اشنایدر الکتریک آلمان

2- اتوماسیون کشاورزی:
ساخت و تولید دستگاههای کنترل و مانیتورینگ شرایط محیطی در سالن های مرغداری و گلخانه ها و دارای ثبت اختراع در اداره مالکیت صنعتی می باشد. اطلاعات مورد نیاز در مورد سیستم های ساخت شرکت در آدرس www.RoyanSanat.com قابل دسترس می باشد.

3- هوشمندسازی ساختمان:
با گرفتن نمایندگی از معتبرترین برندهای موجود در جهان که در ادامه به تفصیل بحث خواهد شد.

در زمینه هوشمندسازی ساختمان شرکت با ایجاد برند «خانه هوشمند آرمینا» در ابتدا کار را با برندهای Schneider و سپس ABB که مبتنی بر پروتکل KNX بودند شروع کرد. پروژه های متعدد مسکونی، اداری و تجاری با این برندها کار شد ولی با گذشت زمان مشکلات عدیده زیر رخ نمود :

1- برندهای مبتنی بر سیم، نیاز به یک زیر ساخت مخصوص و تابلو برق اختصاصی در پروژه ها دارند که هزینه زیادی را کارفرما می بایست تقبل نماید

2- نصب و راه اندازی طولانی مدتی دارند که بعضا" همراه با مشکلات عدیده ای در اجرا همراه می شد

3- افراد سالخورده و یا خردسال براحتی با سیستم نمی توانستند کار کنند

4- هزینه های تمام شده بالایی دارند و بالطبع هزینه های تعمیر و نگهداری زیادی را طلب می کنند

مشکلات یاد شده شرکت را به استفاده از سیستم های با کاربری ساده تر، امکانات بیشتر با هزینه های معقول تر سوق داد. برندهای بی سیم مناسب بنظر می آمدند به همین دلیل تیم R&D شرکت پس از یکسری مطالعه برندهای مختلف در نهایت 5 برند مطرح در زمینه هوشمندسازی بی سیم را انتخاب و خریداری نمود. این برندها بصورت پایلوت در پروژه ها نصب گردیدند و برندی که هم از لحاظ کیفیت قطعات و تطابق با سلیقه مخاطب ایرانی، نصب و راه اندازی سریع و بدون نیاز به زیر ساخت خاص بوده و از لحاظ قیمت فوق العاده مناسب بنظر می رسید بنحوی که هزینه هر متر مربع 30 الی 35 هزار تومان آن ارزش افزوده ای چندین برابری نصیب کارفرما می گرداند، برند اسمارت مایر هنگ کنگ بود. می توان به جرات گفت شرکت های هنگ کنگی مهد سیستم های بی سیم در دنیا می باشند و اسمارت مایر یکی از غول های مطرح در این زمینه می باشد که محصولاتی با تکنولوژی پیشرو و در عین حال با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می دارد.

خانه هوشمند آرمینا پس از مذاکرات طولانی و ایجاد بستر مناسب فنی و تشکیلاتی مطابق با استانداردهای شرکت اسمارت مایر موفق به عقد قرارداد نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات این شرکت معظم در ایران شد. پرسنل فنی کلیدی شرکت آموزش های لازم را توسط اسمارت مایر دیده اند و تمامی محصولات با برچسب گارانتی آرمینا به بازار عرضه می گردند این محصولات دارای وارانتی (گارانتی تعویض) یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله می باشند.

شرکت دارای 80 نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف کشور بوده و مفتخریم تاکنون بیش از 1000 واحد مسکونی، اداری و تجاری را به سیستم های هوشمند تجهیز نموده ایم.

شرکت در بخش هوشمندسازی ساختمان شامل تیم مهندسی کامل مشتمل بر بخش های زیر می باشد:

تیم تحقیق و توسعه (R&D) :
وظیفه تست و بروز رسانی محصولات شرکت و گرفتن بازخورد لازم از مخاطبین و انتقال به شرکت مادر از جمله وظایف تیم می باشد. در صورت وارد شدن یک محصول یا تکنولوژی جدید تمامی تست ها را بر روی محصول جدید زده و در صورت صحت محصول آماده عرضه به بازار می شود.

تیم کنترل کیفیت (QC) :
تمامی محصولات قبل از ارائه به بازار توسط تیم کنترل کیفیت تست شده و پس از صحت از عملکرد درست با برچسب گارانتی آرمینا به دست مشتری داده می شوند. اطلاعات مربوط به نوع محصول، شماره سریال، تاریخ شروع گارانتی و... در نرم افزار CRM ثبت شده و بصورت ماهیانه به شرکت مادر ارائه می گردد.

واحد خدمات پس از فروش :
این تیم متشکل از مهندسین و تکنسین های آموزش دیده می باشد که باحضور در پروژه ها ضمن ارائه مشاوره به نظارت بر پیشرفت امور پرداخته و پس از نصب و راه اندازی محصولات آموزش های لازم را به کاربران نهایی ارائه می گردانند.
در صورت بروز مشکل پس از تماس مشتری با واحد خدمات پس از فروش شرکت کار به تیم مورد نظر ارجاع می یابد که پس از اعزام به محل سعی در حل مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن می نمایند.

تیم مهندسی فروش:
با توجه به نوع پروژه در ابتدا به مشاوره با کارفرما پرداخته تا تمامی نیازها شناسایی گردد سپس با ارائه راهکارهای مطمئن و تست شده سعی در ارائه بهترین پیشنهاد می نماید. طراحی سیستم و ارائه راهکارهای نهایی از دیگر وظایف این تیم می باشد

برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد