تعمیرات لوازم خانگی توسط نمایندگی آذین سرویس در استان تهران

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

تعمیرات لوازم خانگی توسط نمایندگی آذین سرویس در استان تهران

تعمیرگاه لوازم خانگی
دی آفر
در حال حاضر در صورتی که قصد تعمیرات لوازم خانگی دارید ما به شما نمایندگی آذین سرویس را پیشنهاد می کنیم اما چرا؟ باید بدانید که در سال های اخیر این مرکز رتبه یک را در بین دیگر مراکز کسب نموده است و تواسنته است بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه کند.
نمایندگی آذین سرویس با سالها تجربه کار در راستای تعمیرات لوازم خانگی مانند تعمیرات یخچال فریزر، تعمیرات جاروبرقی، تعمیر چیلر، تعمیر کولر گازی، تعمیر اسپلیت، تعمیر سردخانه و قطعات کولر گازی و همچنن تعمیرات پکیج دیواری در سطح استان تهران به عنوان بهترین مرکز انتخاب شده است.
آذین سرویس پس از تعمیر لوازم خانگی شما عزیزان اقدام به گارانتی چند ماهه دستگاه مورد نظر می کند که خیال شما عزیزان را در این راستا راحت کند! این مرکز تنها نمایندگی رسمی در زمینه لوازم خانگی می باشد که اقدام به گارانتی قطعات تعمیر شده می کند و هیچ مرکزی این کار را انجام نمی دهد چراکه لوازم برقی هیچ تضمینی ندارند و در هر لحظه امکان سوختن و خرابی دارند.
اما ما این ریسک را پذیرفته ایم و پس از انجام کار توسط تعمیرکار لوازم خانگی در نمایندگی آذین سرویس اقدام به گارانتی دستگاه کرده و هرگونه مشکلی برای آن پیش آید ظرف مدت 3 ماه یعنی به مدت 3 ماه که گارانتی می کنیم در هر لحظه در محل شما عزیزان حاضر می شویم و اقدام به عیب یابی و در نهایت تعمیرات مجدد لوازم خانگی می کنیم و این خدمات را تنها نمایندگی آذین سرویس انجام می دهد.
در سال های اخیر تواسنته ایم با رفع ایرادات و قطعات لوازم خانگی به بهترین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در نمایندگی آذین سرویس تبدیل شویم.
آدرس سایت : https://azinservice.ir
شماره تلفن های این تعمیرگاه مجاز
02177612939
09122803982

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد