محصولات غذایی ارگانیک،طبیعی و سالم

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

محصولات غذایی ارگانیک،طبیعی و سالم

غذا
دی آفر
بزرگترین پایگاه فروش اینترنتی محصولات ارگانیک با نام ارگانیک سرا با هدف ترویج فرهنگ استفاده از محصولات غذایی سالم در جهت ارتقای سطح سلامت خانواده پا به عرصه ظهور گذاشت و با ایجاد فروشگاه اینترنتی قصد دارد به شعار خود با عنوان ” مواد غذایی سالم ، در اختیار همه ” جامه عمل بپوشاند. امیداست با حمایت شما ، کشاورزی ارگانیک و همچنین سطح کنترل و نظارت بر اینگونه محصولات روز به روز افزایش یابد و همگی شاهد تنوع محصولات ارگانیک به همراه کاهش قیمت تولید باشیم.

این فروشگاه در حال حاضر “تحت نظارت انجمن ارگانیک ایران” فعالیت می کند و دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالیت رسانه ایست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با دفتر انجمن ارگانیک ایران تماس و یا به پایین صفحه سایت بر روی نمادهای مربوطه کلیک کنید.

همچنین این فروشگاه درحال حاضر به عنوان عاملیت فروش محصولات سالم و ارگانیک “شرکت گوکرن” با نام های تجاری گوکرن و آبگینه و همچنین “نمک طبیعی تکدانه جهرم” در سطح استان اصفهان فعالیت می کند.

برآنیم تا از طریق این سایت در سریع ترین زمان ممکن مواد غذایی طبیعی،سالم ، ارگانیک ، بدون گلوتن و ویژه گیاه خواری را به صورت جزئی و کلی به دست شما برسانیم.
اصفهان-خانه اصفهان-میدان ماه فرخی-خیابان امید-فروشگاه ارگانیک سرا
مدیر و صاحب امتیاز:
فرزاد پرنیانی فرد

تماس با مدیریت : ۰۹۲۱۳۲۱۵۴۵۲ , ۰۹۱۳۳۱۹۵۴۵۲
تماس با فروشگاه : ۳۳۲۹۲۸۲۰-۰۳۱
ساعت پاسخگویی: از ۹/۳۰ الی ۱۳/۳۰ و ۱۶ الی ۲۲ .
info@organicsara.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد