درب ورودی ساختمان،آپارتمان و اماکن چوبی سنتی گره چینی

قیمت محصول:

توافقی

0

درب ورودی ساختمان،آپارتمان و اماکن چوبی سنتی گره چینی

فروشگاه های لوازم خانگی
دی آفر
جنس چوب : گردو ، چنار قرمز ، آزاد
کاملا دستساز
رنگ : خود رنگ
جهت اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول با ما تماس بگیرید یا از وبسایتمان دیدن فرمایید .
طرح این محصول برگرفته از نقوش اصیل ایرانی و مراکشی می باشد ، که فروش این محصول رادر کشورهای آسیایی و اروپایی ضمانت کرده است نمونه ای از این محصول برای کشورهای حاشیه خلیج فارس ، لبنان و آلمان ارسال شده است.
کاربرد این محصول به عنوان درب ورودی آپارتمان و هتل هایی لوکس و امروزی به عنوان اتاق های سوئیت قاجاری به دلیل ضخامت زیاد درب و استفاده از چوب های متراکم ، مانند گردو بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
توضیحات تکمیلی در خصوص ساخت این محصول :
در صورت استفاده از چوب های یک تکه با ابعاد بزرگ در ساخت محصولات ، به علت بافت زنده چوب تحت تاثیر عوامل محیطی (رطوبت و تابش آفتاب)، احتمال قوس و ترک کردن آن محصول وجود دارد .
به همین دلیل هنرمندان نجار در قرون گذشته جهت افزایش دوام و عمر مفید محصولات چوبی بخصوص در ساخت درب و پنجره چوبی ، روشی را ابداع کردند که امروزه به نام هنر گره چینی یا گره سازی چوب(چیدمان قطعات چوب در کنار یکدیگر به صورت کلافی ازگره) گفته میشود.
در واقع با تبدیل کردن تخته های بزرگ به قطعات کوچک تر چوب به نام آلات و لغات و به شکل های هندسی ، اجرام آسمانی ، حیوانات و گیاهان و استفاده ار آنها با طرح های هندسی یا اسلیمی و یا ترکیب با شیشه های رنگی و ساده در ساخت درب و پنجره های چوبی سنتی علاوه بر به حداقل رساندن تغییرات بافت چوب یا به اصطلاح (گرفتن زور چوب) زیبایی دو چندان و اثر هنری ماندگاری که تا چند صد سال بجا خواهد ماند ساخته میشود . در عین حال نیز دوام و استحکام بالایی در مقابل تغییرات محیطی(سرما،گرما،رطوبت و آفتاب) دارد .
البته برای تداوم دوام و ضمانت طول عمر بالای محصولات چوبی ساخته شده با هنر گره چینی چوب لازم است،با توجه به نوع پوشش رنگ محصول هر ۲ الی ۳ سال یکبار رنگ آمیزی مجدد انجام شود.
ارسال به تمام نقاط کشور
ساعت کاری مجموعه : 8 صبح الی 18

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد