لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2008 قانونی - مایکروسافت ویندوز سرور 2008

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2008 قانونی - مایکروسافت ویندوز سرور 2008

فروشگاه های کالای دیجیتال
دی آفر
ویندوز سرور (Windows Server) یک سیستم‌عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و از گروه ویندوز سرور تولید شده از شرکت مایکروسافت و برای سرور است. مهمترین ویژگی این نسخه نسبت به نسخه‌های .قبلی رابط کاربری جدید مترو است.از ویندوز سرور در واقع برای راه اندازی سرویس های مختلف و ارائه آنها به کاربران استفاده میشود
ویندوز ۸٫۱ در واقع یک کلاینت است به معنی اینکه سرویس گیرنده میباشد البته ما در ویندوز ۸ شاهد ورود بعضی سرویسهای خدمات دهنده مثل IIS ویا hyper-v ویا موارد دیگر نیز هستیم اما در کل از ان برای مصارف فردی و به نحوی خانگی استفاده میشود.ویندوز سرور برای مدیریت شبکه های کامپیوتری به صورت متمرکز و با بی نهایت سیستم طراحی شده است و به درد کارهای خانگی نمیخورد. سرویس های آن مانند ,dhcp , dns , iis , file server …. میباشد .
در مورد استفاده سازمانی از ویندوزسرور معمولا” برای کامپیوتر مرکزی از ویندوز سرور و برای کارمندان از ویندوز های کلاینتی که شما انها را با نام هایی مثل windows :XP ,7 ,8 و باقی موارد میشناسید .استفاده میکنند
کمپانی محبوب ماکروسافت بعد از انتشار ویندوز ۷ شروع به طراحی ویندوز سروری که بر پایه ویندوز سون بود کرد و آن را ویندوز سرور ۲۰۰۸ نامید. Windows Server 2008 یک سیستم‌ عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و از گروه ویندوز سرور تولید شده از شرکت ماکروسافت و برای سرور است. دانلود ویندوز سرور ۲۰۰۸ را به نام‌ های Win2K8 و W2K8 نیز می شناسند. این سیستم عامل می تواند جایگزین مناسبی برای Windows Server 2003 باشد. ویندوز سرور ۲۰۰۸ نسبت به ویندوز سرور قبل یعنی ویندوز سرور ۲۰۰۳ دارای امنیت بیشتری می باشد. به کمک این ویندوز سرور شما می توانید توسعه و مدیریت کابران را انجام دهید. شما می توانید در Server manager تمامی نقش ها یا همان Role ها را مدیریت کنید. ویندوز سرور ۲۰۰۸ از IIS7 برای مدیریت سایت ها استفاده می کند. ماژول IIS7 از asp.net و php پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به پلتفرم NET. نخواهید داشت.
از نسخه های Windows Server برای راه اندازی سرورهای اینترنتی یا شبکه های بسیار بزرگ استفاده میشود. به همین دلیل این ویندوزها قابلیت کار با پردازنده های موازی (مثل سوپر کامپیوتر ها) را دارند و همچنین از حجم عظیمی از Ram )مثلا 1 ترابایت) پشتیبانی میکنند.
ظاهر گرافیکی ویندوزهای Server بسیار ساده است. چون اصولا برای راه اندازی یک سرور اینترنتی نیازی به ظاهر گرافیکی نیست. همین هم باعث میشود کارایی ویندوزهای Server نسبت به سایر نسخه ها بالاتر باشد. چون منابعی که در ویندوزهای معمولی صرف پردازش های گرافیکی میشد، در نسخه های Server آزاد هستند.





فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2008-Original-License-Key
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد