لایسنس اورجینال داینامیک سرور 2016 - مایکروسافت داینامیک سرور 2016

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

لایسنس اورجینال داینامیک سرور 2016 - مایکروسافت داینامیک سرور 2016

فروشگاه های کالای دیجیتال
دی آفر
فروش
شیوه‌ای که مشتریان با کسب وکارها تعامل برقرار می‌کنند، اساسا تغییر یافته است. مشتریان امروزی با دستگاه‌های تلفن خود که متصل به شبکه اجتماعی بوده، همه جا حضور دارند و تحقیقات خود را انجام می‌دهند. به عبارت دیگر شیوه‌های معمولی و سنتی کسب وکارها نمی‌تواند پاسخ‌گوی مشتریان امروزی باشد. امروزه شرکت‌ها با مشتریانی روبرو هستند که رفتاری پیچیده داشته و انتظارات متفاوتی دارند، لذا جهت فروش مستمر و موثر، فروشندگان امروزی می‌بایست سازگار باشند. شیوه‌های جدید فروش کنونی به فروشندگانی نیاز دارد تا به عنوان مشاوران قابل اعتماد برای مشتریان عمل کنند، لذا حداکثر کردن بهره‌وری فروش و افزایش تعامل با مشتریان بسیار حائز اهمیت است. راهکار فروش مایکروسافت به فروشندگان حرفه‌ای کمک می‌کند تا با اطلاعات درست و کافی در زمان مناسب و بدون محدودیت مکانی، به سطحی از اطلاعات دست یابند که با مشتریان به بهترین شیوه‌ی ممکن و به طور عمیق ارتباط برقرار کرده و کسب وکار خود را رشد دهند. به منظور این که فروشندگان به بهره‌وری بیشتری دست یابند و تجربه مشتری شگفت‌انگیزی را ارائه دهند، ما قابلیت‌های زیر را ارائه می‌دهیم:
برنامه‌های کاربردی CRM 2016 برای Outlook:
استراتژی مایکروسافت، ایجاد توازنی است برای این که چگونه و کجا فروشندگان می‌خواهند کار کنند. یکی از شیوه‌هایی که مایکروسافت استفاده می‌کند، ارائه قابلیت‌های کلیدی فروش درOutlook و مرورگر موبایل است. مایکروسافت، نرم افزارCRM 2016 وOutlook را با یکدیگر مورد استفاده قرار داده که قابلیت استفاده آفلاین را داشته و قابلیت‌های فروش را افزایش ‌می‌دهد. در این نسخه، مایکروسافت قابلیت بهره‌وری را بیش از پیش برای شرکت‌ها افزایش داده است. برنامه‌های کاربردی نرم افزارMicrosoft Dynamics CRM 2016 برایOutlook باعث شده است تا به آسانی ایمیل‌ها را پیگیری کنیم، مخاطبین را در یک ایمیل اضافه کنیم یا حتی رکوردهای جدیدی جهت پیگیری ایمیل‌ها در مقابل مرورگر کامپیوتر یا مکینتاش یا مرورگر تلفن همراه ایجاد کنیم. برنامه‌های کاربردی نرم افزارCRM برای Outlook، از فایرفاکس، سافاری برای مکینتاش و Outlook برای مکینتاش و همچنین IE و کروم حمایت و پشتیبانی می‌کند.

یکپارچگی Excel:
مایکروسافت جهت افزایش بهره‌وری برای فروشندگان، قابلیت تجزیه وتحلیل در اکسل را به طور مستقیم در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فراهم نموده است. این امر، زمان و تلاش موردنیاز برای انجام برنامه‌های کاربردی در میان فرآیند کسب وکار را حذف کرده و باعث استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی می‌شود. فروشندگان قادرند داده‌های فروش را در الگوهای آشنای اکسل مشاهده کرده، هر تجزیه و تحلیلی را انجام داده و تغییرات را در حالی که محتوای کاری حفظ می‌شود، اعمال کنند. همچنین شما می‌توانید داده‌ها را از تلفن همراه خود به اکسل منتقل کرده و تجزیه و تحلیل کنید.

کشف اطلاعات:
اطلاعات به طور پیش‌فعال با اسنادی از کسب وکار در نرم افزار سی آر ام در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌بایست چیزی که نیاز دارید را یافته و محتوای جدید و اطلاعات و ارتباطات لازم را روی داشبورد مایکروسافت داینامیک سی آر ام 2016 کشف کنید.

OneDrive:
OneDrive برای کسب وکار اضافه شده است تا مکملی برای ذخیره و به اشتراک گذاشتن محتوای متنی در سی آر ام باشد OneDrive. یک دیدگاه تلفیقی از اسناد در سراسر شیرپوینت و آفیس 365 در چارچوب محتوای رکورد سی آر ام می‌باشد.

ایجاد اسناد:
در حال حاضر ایجاد یک سند زیبا در نرم افزارCRM 2016 برمبنای داده‌های سی آر ام، با ایجاد سند ساده شده است. شما دیگر لازم نیست به صورت دستی، داده‌های CRM 2016 را برای اسنادی مثل خلاصه‌ی شرکت‌ها، پیش‌فاکتورها، سفارش‌ها، صورت‌حساب‌ها و ... استخراج کنید. اکنون کاربران می‌توانند با یک کلیک به راحتی، با استفاده از الگوهای از پیش تعریف شده‌ی Word ,Excelسندی از سی آر ام را ایجاد کنند. همچنین می‌توانند الگوهای از پیش تعریف شده‌ را مدیریت کرده و الگوهای سفارشی را در Word, Excel ایجاد کنند. الگوهای اسناد به کاربران اطمینان می‌دهد تا محتوای موردنیاز خود را داشته باشند. اسناد Word, Excel ایجاد شده از نرم افزارCRM 2016 به استثنای سی آر ام آنلاین که در آن اسناد اکسل به طور قابلیت همه‌جانبه ارائه می‌شود به عنوان یک سند دریافت شده باز خواهد شد.
یکپارچگی کورتانا:
امکان یکپارچگی کورتانا را با فعالیت‌های فروش، مشتریان و فرصت‌ها فراهم کرده¬ایم که فروشندگان، بیشترین ارتباط را در هر زمان با آن دارند.





فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/index.php?route=product/product&path=94&product_id=208
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد