ویندوز 10 قانونی-لایسنس مایکروسافت ویندوز 10 اصلی-ویندوز 10 اورجینال

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

ویندوز 10 قانونی-لایسنس مایکروسافت ویندوز 10 اصلی-ویندوز 10 اورجینال

فروشگاه های کالای دیجیتال
دی آفر
پیشنهادهای ویژگی ویندوز
پیشنهادهای ویژگی ویندوز (به انگلیسی Windows Feature Suggestions ): سامانه‌ای در بخش «صدای کاربر» مایکروسافت است که در مهرماه ۱۳۹۳ برای دریافت بازخورد و پیشنهادهای کاربران برای ویندوز ۱۰ راه‌اندازی شد. این سامانه پس از راه‌اندازی با درخواست و رأی بالای ایرانیان مواجه شد که در ۱۰ پیشنهاد برتر، برترین پیشنهاد «افزودن گاه‌شماری خورشیدی به ویندوز» با بیش از ۴۰ هزار رأی و دومین پیشنهاد برتر «درخواست باز شدن فروشگاه ویندوز برای مردم ایران» با بیش از ۳۵ هزار رأی در عرض یک هفته بوده‌است. این رویداد با واکنش وبگاه‌هایی مانند «Win beta» و «Neowin» روبه‌رو شد تا جایی که نویسندهٔ وبگاه «TechCrunch» درخواست اظهارنظری رسمی از سوی مایکروسافت در مورد درخواست ایرانی‌ها داشته‌است.
در این بخش پیشنهادهای دیگر مانند «افزودن زبان پارسی به کورتانا» و «درست کردن ساعت تابستانی ایران» نیز دارای رأی و بازخورد فراوان از سوی ایرانیان بوده‌است.
سرانجام مایکروسافت گاه‌شماری خورشیدی را در ساخت 1990 افزود. پس از کنفرانس ژانویه مایکروسافت افزوده شدن گاه‌شماری خورشیدی را به ویندوز ۱۰ تأیید کرد و در وبلاگ رسمی ویندوز نوشت: «ما شنیده‌ایم که مردم خواهان پشتیبانی از گاه‌شماری خورشیدی بوده‌اند و شما آن را در این ساخت پیدا خواهید کرد. فرمت گاه‌شماری خورشیدی در صفحهٔ قفل، ساعت نوار وظیفه و در مشخصات فایل‌ها در فایل اکسپلورر پدیدار خواهد شد.»
همچنین نینگ جین-گریساف (یکی از مدیران مایکروسافت) در پاسخ به درخواست افزودن گاه‌شماری خورشیدی در بخش صدای کاربران مایکروسافت نوشت: «خرسندیم به آگاهی شما برسانیم که پشتیبانی از گاه‌شماری فارسی در آخرین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ صورت می‌پذیرد. از همهٔ دیدگاه‌ها و بازخوردهای شما برای یاری‌رساندن به شکل‌دادن آیندهٔ ویندوز، سپاسگزاریم.»

.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد