نرم افزار مایکروسافت CRM جز 3 نرم افزار برتر دنیا در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد، که طی نسخه های بروز شده قابلیتهای اساسی و مهمی به آن افزوده شده است. در این مقاله 10 قابلیت اصلی Microsoft CRM 2015 که نسبت به نسخه های قبلی مایکروسافت CRM اضافه شده است بیان می شود.قابلیتهای مناسب برای ادمینهای Microsoft CRMفرآیندهای کاری (Business Processes)به جای ایجاد چندین فرآیند برای هر شرط، یک فرآیند کاری را با شرط های مختلف به صورت موازی ایجاد نمایید.قوانین کسب و کار (Business Rules)بدون نیاز به ایجاد قوانین کسب و کار های متعدد برای یک منطق کاری قوانین کسب و کار می تواند به صورت ترکیبی شامل شروط مختلف باشد مانند And/Or و If/Then و…. (این قابلیت به شما کمک می کند تا با کمترین نیاز به برنامه نویسی java بر روی فرمهای مختلف، پیاده سازی فرمهای خود را انجام دهید.)تعریف فیلدهای محاسباتی (Fields: Calculated and Rollup)قابلیت ایجاد فیلدهای محاسباتی که در همان زمان برای شما محاسبات پیچیده را انجام می دهد. همچنین قابلیت اضافه کردن این فیلدها بر روی گزارشات، چارت ها، نمایشها و فرم ها وجود دارد.سایر قابلیتهااستفاده از موبایل و تبلت به صورت آفلایناگر در گذشته در جلسه ای با مشتری حاضر شدید که به دلیل عدم وجود شبکه و یا اینترنت امکان ثبت جزییات مشتری در نرم افزار CRM وجود نداشت، در نسخه جدید این مشکل برطرف شده است؛ قابلیت جدیدی اضافه شده است که شما می توانید به صورت آفلاین اطلاعات را ثبت نموده و به راحتی در زمان حضور در سازمان اطلاعات را به نرم افزار انتقال دهید. در نتیجه هیچ اطلاعاتی به دلیل عدم دسترسی به نرم افزار CRM ازدست نمی رود.جستجوی پیشرفتهیکی از نقاط ضعف نسخه های قبل، عدم امکان جستجو به صورت هم زمان بر روی جداول (موجودیت) مختلف بود و فقط در یک جدول می توانستیم جستجو نماییم. اما در نسخه جدید این قابلیت اضافه شده است که کاربر می تواند به راحتی به صورت هم زمان، جستجو را در جداول مختلف انجام دهد.پیشرفتهای امنیتیاین قابلیت به مدیران این توانایی را می دهد که به رکوردهای گزارش، براساس سلسه مراتب سازمانی دسترسی پیدا کنند.همسان سازی با Outlookهمسان سازی اطلاعات مانند تلفن و آدرس با نرم افزار Outlook به وسیله سطح امنیتی فیلد، برای مثال کدام یک از فیلدهای نرم افزار CRM درنرم افزار Outlook نشان داده شود کدام یک نشان داده نشود.طبقه بندی محصولات فروشنمایش محصولات به صورت طبقه بندی شدهایجاد باندل محصولاتثبت مشخصات محصولات مانند رنگ (اگر محصولی رنگهای مختلفی دارد می توان مشخص نمود)با مشخص نمودن روابط بین محصولات، می توان براساس خریدهای قبلی مشتری به او محصولات دیگری را پیشنهاد نمود.مدیریت سطح سرویس دهی در خدمات (SLA) Service-level agreementدر نسخه 2015 یک بخش جدید به نام خدمات وجود دارد که می توان براساس آن استاندارد سطح سرویس دهی را مشخص نمود.نمایش رکوردها به صورت سلسله مراتبقابلیت مشاهده ارتباط رکورها به صورت تصویری وجود دارد......فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافتتهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4سایت :https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-مایکروسافت-CRM-سرور-اورجینال-Dynamics-CRM-Serverایمیل:Iran@microsoftlicense.comتلفن:021-28422 (خط ویژه)02128429090موبایل:09103016003فاکس: 02128429386