اس کیو ال سرور قانونی-لایسنس مایکروسافت اس کیو ال سرور اصلی-اس کیو ال سرور اورجینال

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

اس کیو ال سرور قانونی-لایسنس مایکروسافت اس کیو ال سرور اصلی-اس کیو ال سرور اورجینال

فروشگاه های کالای دیجیتال
دی آفر
Microsoft SQL Server یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود. واژه SQL مخفف Structured Query Language به معنای زبان جست و جوی ساختار یافته است. این یعنی با این سرور شما میتوانید بین پایگاه های داده ارتباط برقرار کنید ودر واقع SQL زبان استانداردی است برای سیستم مدیریت پایگاه های مرتبط به هم با هدف به روز رسانی و بازیافت داده ها در این پایگاه ها .از جمله ویژگی‌های این سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها می توان به بانک اطلاعاتی رابطه‌ای، امکان استفاده از trigger, View و Stored procedure،پشتیبانی از XML، بسیار قدرتمند و بدون محدودیت حجم و تعداد رکورد، OLAP، پشتیبانی از FullText Search برای سرعت در بازیابی اطلاعات و استفاده از زبان طبیعی در جستجوها و … اشاره کرد. این نرم افزار دارای نسخه های بسیار متنوع و متناسب با مخاطبان متفاوت و محیط های کار مختلف است. نسخه ۲۰۱۴ این نرم افزار سازگاری بیشتری با فناوری کلود پیدا کرده و از امکانات بیشتری برای بازیابی مطالب و داده ها برخوردار است. تسهیل قابلیت انتقال دیتابیس ها از یک سرور به سرور دیگر از جمله دیگر قابلیت های این نسخه تازه است. کاربران SQL سرور قادر خواهند بود تا داده ها را از این سرور وارد کلاد آزور در مایکروسافت کنند تا کارآیی خود را افزایش دهند. فنآوری تجزیه و تحلیل داده ها که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، قرار است در نسخه ۲۰۱۶ SQL سرور، پیشرفت های چشمگیری داشته باشد. با توجه به این موارد به نظر می رسد که SQL سرور ۲۰۱۶ پیشرفت چشمگیری در عملکرد اپلیکیشن های حساس رقم زده و بینش خوبی نسبت به داده های محل کار و کلاد برای کاربرانش فراهم میکند.
قابلیت‌های کلیدی SQL Server 2016:رمزنگاری مداوم: تمامی اطلاعات ذخیره و طبقه بندی‌ شده همواره توسط تکنولوژی‌های امنیتی Microsoft Research رمزنگاری خواهند شد.
Stretch Database: کاربران SQL Server قادر خواهند بود تمامی اطلاعات خود را روی پلتفرم دیگری همانند آژور جهت افزایش کارایی انتقال دهند. در حقیقت این ویژگی امکان دسترسی به داده‌های قبلی را آسان می‌کند و این فضا را به وجود می‌آورد تا متخصصان IT به راحتی بتوانند به خدمات سرویس ابری Azure دسترسی داشته باشند.بنابراین کاربران آسان‌تر و سریع‌تر از قبل می‌توانند سراغ داده‌های مورد نظر خود بروند.
in-Memory OLTP: این قابلیت که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، در SQL Server 2016 به طور گسترده پیشرفت داشته و توسعه داده خواهد شد. موتور in-Memory OLTP برای گرفتن بیشترین همروی (اجرای چندین عمل به طور همزمان) طراحی شده و از یک مکانیزم کاملا جدید استفاده می‌کند که تاخیرهای پاسخ‌دهی همزمان را از بین می‌برد.
Built-in Advanced Analytics, PolyBase و Mobile BI: در SQL Server 2016 دامنه‌ی بیشتری برای آنالیز داده‌ها و اطلاعات ایجاد شده و تکنولوژی‌هایی مانند PolyBase این قابلیت‌ها را بیش از هر زمان در دسترس قرار خواهند داد. Polybase بخشی از قسمت اجرایی SQL Server Parallel Data Warehouse محسوب می‌شود و از طریق SQL Server 2016 در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد. Mobile BI هم در ارائه اطلاعات به صور گرافیکی در دستگاه‌های موبایل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قابلیت‌های جدید SQL Server 2016- افزایش قدرت In-Memory OLTP با استفاده از NonClustered Column Store Index
– Query Store
– پشتیبانی از JSON
– Temporal Database
– پشتیبانی از Windows Server 2016
– بهبود Cache
– ایجاد Load Balancer برای جُفت‌های ثانویه در Always-ON
.
ویرایش های موجود از SQL
SQL Server 2016 Enterprise MSDN
SQL Server 2016 BI MSDN
SQL Server 2012 Enterprise MSDN
SQL Server 2014 BI MSDN
SQL Server 2014 Enterprise MSDN
SQL Server 2012 BI MSDN
SQL Server 2008 Pro MSDN
SQL Server 2008 Enterprise MSDN
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-اس%20کیو%20ال-سرور-اورجینال-SQL-Server
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد