ثبت شرکت استارت آپ

قیمت محصول:

توافقی

0

ثبت شرکت استارت آپ

خدمات بازرگانی
دی آفر
چنانچه علاقه مند به تاسیس شرکت استارت آپ هستید و می خواهید با شرایط راه اندازی آن آشنا شوید این مقاله را حتماَ مطالعه بفرمایید چرا که اطلاعات کاملی در مورد تاسیس شرکت استارت آپ در دسترس شما خوبان قرار داده ایم.
• معرفی استارت آپ :
استارت آپ، یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شراکت یا سازمان موقت تعریف می شود که در پی ایجاد و راه اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه خاصی است. راه اندازی استارت آپ یک فرآیند است و تنها با شکل گیری یک ایده در ذهن و پیاده سازی یک سایت صورت نمی پذیرد. شناخت فرصت و چگونگی بهره برداری از آن و شناسایی افراد و فعالیت هایی که می توان با آن ها کسب و کار خود را توسعه داد از موارد حائز اهمیت می باشد. تعیین استراتژی در نظر گرفتن یک پروسه و برنامه ریزی و داشتن یک پلن آموزشی و توسعه ارتقاء اطلاعات را می‌توان به طور خلاصه مراحل استارت آپ در نظر گرفت.
• ویژگی های یک استارت آپ
– سرعت و زمان: کار یک استارت آپ، یافتن سریع مدل کسب و کار مناسب، در کمترین زمان ممکن است.
– عدم قطعیت : در واقع شما به عنوان یک استارت آپ، دقیقاَ نمی دانید که کدام روش جواب می دهد و کدام روش جواب نمی دهد.
– تکرارپذیر: یعنی بتوان محصول یا خدمت ارائه شده را تولید انبوه کرد.
– مقیاس پذیر : یعنی اینکه بتوان آن مدل کسب و کار را در آینده با افزایش منابع مالی، نیروی انسانی و… توسعه داد.
– ایده های نوآورانه و خلاقانه : نوآوری در استارت آپ ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات، خود را نشان می دهد.
• اصول مهم در استارت آپ ها
سه اصل مهم در استارت آپ عبارت است از :
۱- سرمایه ها: آنچه که به آن نیاز دارید تا یک استارت آپ را شروع کنید، سرمایه های نرمتان (مانند دانش، مهارت ها، و ارتباطاتتان) و سرمایه های سختتان (مانند پول در بانک)
۲- آرزوها و ارزش ها :جایگاهی که دوست دارید در آینده داشته باشید.
۳- واقعیت های بازار: اینکه محصولتان فروش داشته باشد و چیزی باشد که مردم واقعاَ برایش به شما پول بپردازند. اگر یکی از این موارد نباشد، موفق نخواهید شد.
• ثبت شرکت استارت آپ
شرکت استارت آپ را می توان همانند سایر شرکت ها در قالب بامسئولیت محدود و یا سهامی خاص در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رساند. در ادامه به معرفی این شرکت ها خواهیم پرداخت.
_ شرکت بامسئولیت محدود :
شرکت با مسئولیت محدود عبارت است از شرکتی که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت خواهند بود. در اسم شرکت باید عبارت ” با مسئولیت محدود ” قید شود و همچنین اسم شرکت نباید متضمن نام هیچ یک از شرکاء باشد وگرنه شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث مسئولیت تضامنی خواهد داشت.
https://nikregister.com
برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد