منابع ارشد معماری

قیمت محصول:

10000

0

منابع ارشد معماری

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر
دانلود نمونه سؤالات ارشد معماری، جزوه های ارشد معماری و منابع ارشد معماری در سایت معماری مارکت (Memarimarket.com)
برای دانلود سؤالات کارشناسی ارشد معماری همراه با پاسخنامه تستی به سایت ما مراجعه کنید. سؤالات اسکیس معماری سال های گذشته به همراه نمونه های اسکیس و شیت بندی معماری نیز در این سایت برای دانلود قرار دارد.
کامل ترین جزوه معماری معاصر کارشناسی ارشد با عنوان «نگاهی به معماری معاصر جهان و ایران» همراه با پاسخ های تشریحی سؤالات معماری معاصر سال های گذشته از جزوه های ارائه شده در این وبسایت است.
کتاب «معماری معاصر ایران و جهان» از کامل ترین منابع معماری معاصر است که مبتنی بر سرفصل های ارائه شده درس «آشنایی با معماری جهان» تدوین شده. علاوه بر مباحث درسی، پاسخ تشریحی کلیه سؤالات درس معماری معاصر در کنکور سالیان قبل ارشد و دکتری معماری (سراسری و آزاد) تا سال 96 نیز در این کتاب آمده.
مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مجموعه معماری (مهندسی معماری- معماری منظر- مهندسی معماری اسلامی- مطالعات معماری ایران- بازسازی پس از سانحه- معماری داخلی) سالهای (1381:1396) در معماری مارکت برای دانلود ارائه شده.
گرایش های ارشد رشته معماری که آزمون تستی مشترک دارند عبارتند از: معماری، معماری منظر، مطالعات معماری ایران، بازسازی پس از سانحه و معماری داخلی.
مطالعه تست های سال های گذشته چندین مزیت دارد:
- برخی از تست ها در کنکورها به صورت مشابه تکرار می شوند و آشنایی با آزمون سال های قبل برای آزمون جدید آمادگی ایجاد می کند.
- سؤالات و روش نگرش طراحان سوال قابل درک می شود و داوطلب در انتخاب منابع انتخابی برای مطالعه سنجیده تر عمل می کند.
برای دانلود منابع ارشد معماری روی لینک سایت کلیک کنید.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد