ایران دست ساز

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

ایران دست ساز

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر
دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان چراغ راه امروز ماست و امروز با لطف ایزد منان با همت و تلاش هنرمندان خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان برانیم یاد وخاطره اصالت ایرانی را حفظ کرده و با کسب تجربه های جدید تلفیقی از فرهنگ و هنر مدرن و سنتی ایجاد کنیم. در دنیای مدرن امروز، دکوراسیون با هنرهای دستی به عنوان یکی از اهداف آرامش بخش جامعه بشری قرن ، هرروز بیشتر از روز گذشته جلوه نمایی میکند.
هم سو شدن با این مهم از والاترین اهداف مجموعه ایران دست ساز به عنوان توزیع کننده ممتاز در سطح ایران از همان ابتدای مسیر بوده است . مجموعه فروشگاهی ایران دست ساز سعی دارد هنرمندان کشور عزیزمان را گرد هم آورد تا اثار خلاقانه، زیبا و پرشور سنتی و مدرن را به تمام هموطنان عزیز در سراسر کشور در بهترین حالت ممکن عرضه نماید.
احترام به مشتری و سلیقه ها جزء اهداف جدا نشدنی این مجموعه می باشد و بر این باور هستیم که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان ارجمندمان از تضمین دست ساخته های ارائه شده توسط این فروشگاه که مفتخریم تاکنون روشنایی بخش راهمان بوده است.
پس در این راه مارا یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و آرزوی فردایی بهتر برای شماست .

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد