کرم ضد آفتاب SPF 30 رنگی هیدرودرم

قیمت محصول:

7800

0

کرم ضد آفتاب SPF 30 رنگی هیدرودرم

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر
مشخصه ها :
- مقاوم در برابر تعریق و شستشو
- محافظت کامل در برابر تمام طول موج های پرتوهای ماوراء بنفش
- فاقد چربی
- تأیید شده در کشور آلمان
- همراه با عصاره چای سبز، عصاره هاماملیس، ژل آلوئه ورا و بیزابولول و لاکتات سدیم
- حاوی دکسپانتنول و ویتامین های E و C

موارد مصرف :
محافظت در برابر اشعه های آفتاب مناسب برای پوست های چرب و جوشدار

روش مصرف :
نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل و یا محل کار به مقدار کافی از کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرم بر روی نقاطی از پوست که در معرض تابش نور خورشید قرار دارند، مالیده و به خوبی ماساژ دهید. این عمل را هر دو ساعت یکبار تجدید فرمایید.

هشدار مصرف :
از استعمال به دور چشم ها و زخم های باز خودداری گردد.
از استعمال به دور چشم ها و سطوح مخاطی خودداری گردد.
در جای خشک و خنک نگهداری شود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک
مراجعه فرمایید.
روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید.
توضیحات :
پوست بدن انسان به طور طبیعی قادر به مقابله با اثرات سوء ناشی از پرتوهای مضر نور آفتاب نمی باشد. شناخته شده ترین انواع پرتوهای ماوراء بنفش به دو محدوده UVA (طول موج 320 تا 400 نانو متر) و UVB (طول موج 280 تا 320 نانو متر) تقسیم بندی می گردند. UVA از طریق تشکیل رادیکال های آزاد با اختلال در روند طبیعی تجدید ساختار پوست، سبب ایجاد علائمی نظیر پیری زودرس پوست و بروز لک ها و تیرگی های آن می شود. UVB نفوذ پذیری کمتر در لایه های پوستی داشته و عوارض مستقیمی نظیر قرمزی، التهاب و آفتاب سوختگی ایجاد می نماید. اگرچه طی سال های گذشته نقش اشعه ماورای بنفش UVB در ایجاد برخی بدخیمی های پوست مشخص گردیده است، امروزه مواجهه طولانی مدت با اشعه ماورای بنفش UVA به عنوان مهمترین عامل در ایجاد بیماری های بدخیم پوستی شناخته می شود. از این رو استفاده از فراورده های ضد آفتاب دارای قدرت حفاظتی بالا در کلیه محدوده طول موج های اشعه ماورای بنفش نور خورشید و به ویژه محدوده UVA به منظور جلوگیری از مشکلات ذکر شده و نیز کاهش احتمال بروز سرطان های پوستی ناشی از قرار گیری طولانی مدت در معرض نور آفتاب ضروری می باشد. شرکت پارس حیان با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی اقدام به تولید و عرضه کرم ضد آفتاب فاقد چربی با فاکتور حفاظتی SPF30 و دارای رنگ بژ بسیار تیره (برنزه) نموده است. این کرم دارای 5 ستاره در سیستم اندازه گیری Boots بوده که معادل با بالاترین میزان محافظت فراورده های ضد آفتاب در برابر اشعه UVA می باشد. فاکتور حفاظتی این کرم برابر با SPF30 می باشد که مقاومت طبیعی پوست را در برابر اثرات زیانبار این اشعه حدود 30 برابر افزایش می دهد. سایر ویژگی های این فراورده به شرح ذیل می باشند :
- محافظت کامل در برابر تمام طول موج های پرتوهای ماوراء بنفش : بازتاب دهنده های فیزیکی نور خورشید نظیر دی اکساید تیتانیوم میکرونیزه و جاذب های ویژه به کار رفته در این فراورده از پوست در برابر کلیه طول موج های اشعه ماورای بنفش محافظت نموده (Broad Spectrum) و دارای پایداری بالایی در برابر نور و گرما می باشند.
- فاقد چربی و دارای رنگ بژ بسیار تیره (برنزه) : استفاده از فراورده های حاوی روغن و یا تری گلیسرید در افراد با پوست های چرب موجب بسته شدن منافذ پوستی و تجمع چربی شده و با افزایش امکان تکثیر انواع باکتری ها سبب ایجاد جوش های صورت می گردد. این فراورده فاقد چربی بوده و در نتیجه امکان بروز جوش های صورت در اثر مصرف آن به حداقل رسیده است. این فراورده با دارا بودن رنگ منحصر به فرد (بژ بسیار تیره) مانند کرم پودر عمل نموده، پوشش مناسب و کاملی را بر روی جوش ها و آکنه های التهابی قبلی ایجاد می نماید و در نتیجه موجب بهبود ظاهر پوست و افزایش زیبایی در افراد دارای پوست های چرب و جوشدار می شود.
- مقاوم در برابر تعریق و شستشو : امولسیون این کرم به نحوی تهیه گردیده است که فیلم محافظتی ایجاد شده توسط آن در اثر تعریق، شستشو با آب معمولی و یا به هنگام انجام فعالیت های ورزشی از سطح پوست زدوده نمی گردد.

سایر ویژگی ها و مواد مؤثر :
- عصاره چای سبز : عصاره چای سبز موجود در این فراورده حاوی آنتی اکسیدان هایی بسیار قوی می باشد که موجب افزایش الاستیسیته و خنثی سازی عملکرد رادیکال های آزاد گردیده و به علاوه در بهبودی التهابات و حساسیت های پوستی ناشی از قرار گیری طولانی مدت در معرض نور آفتاب بسیار مؤثر می باشد.
- عصاره هاماملیس : این عصاره به کمک خواص آنتی باکتریال خود و با جلوگیری از تکثیر باکتری ها مانع بروز جوش های صورت گردیده و به بهبودی جوش های موجود نیز کمک شایانی می نماید.
- ژل آلوئه ورا و بیزابولول : این مواد با کاهش التهابات ناشی از اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و کمک به فرایند ترمیم پوستی سبب بهبود ساختار پوست می گردند.
- لاکتات سدیم : با جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست سبب حفظ رطوبت مورد نیاز پوست می گردد.
- دکسپانتنول نیز که پیش ساز ویتامین B5 می باشد با کمک به حفظ رطوبت پوست، افزایش انعطاف پذیری آن را سبب می شود.
- ویتامین های C و E : با تقویت سنتز کلاژن موجب انعطاف پذیری پوست، مهار پیگمانتاسیون، کاهش اثر عوامل نامطلوب جوی بر روی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک های سطحی در سطح پوست می گردند.

توصیه ها :
- با استفاده از کلاه های لبه دار، عینک های آفتابی و ضد آفتاب های لب محافظت از پوست خود را کامل کنید.
- جهت محافظت از پوست حساس دور چشم حتماً از کرم های ضد آفتاب مخصوص دور چشم و عینک های آفتابی استفاده نمائید.
- فراموش نکنید که در کلیه فصول سال حتی در روز های ابری و بارانی از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمائید.
- جهت جلوگیری از کم شدن آب پوست روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد