عایق حرارتی - قیمت عایق حرارتی

قیمت محصول:

توافقی

0

عایق حرارتی - قیمت عایق حرارتی

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر
عایق حرارتی Insulationدر تاسیسات گرمایی و سرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدااستفاده می‌شود.
عایق‌ها به سه دسته
عایق حرارتی (هدایتی، هم رفتی، تشعشی)
عایق رطوبتی
و عایق صوتی تقسیم بندی می‌شوند.
عایق‌ حرارتی مواد و مصالحی هستند که مقاومت زیادی در برابر عبور گرما و سرما دارند و می‌توان به وسیله عایق‌ حرارتی تا آن جا که ممکن است از انتقال حرارت محل گرم شده و یا سرد شده مانند لوله‌های حامل آب گرم، کانال‌های هوای گرم و سرد و دستگاه‌هایی مثل دیگ، چیلر، منابع تولید آب گرم مصرفی، دستگاه هواساز، پکیج و کوره هوای گرم به بیرون جلوگیری کرد تا در مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی شود رسیدن به این هدف که با به کار بردن عایق‌ حرارتی ممکن است.
عایق هدایتی حرارتی : عایق حرارتی، عایقی است که از انتقال حرارت به روش هدایت جلوگیری می‌کند، انواع مختلف عایق هدایتی حرارت عبارتند از:
عایق حرارتی پشم شیشه: این ماده از ذوب شیشه و تبدیل آن به الیاف ریز تولید می‌شود. جرم مخصوص آن بین 144 تا 3 160 می‌باشد و حداکثر درجه حرارت کار آن می‌باشد. پشم شیشه در مقابل آتش مقاوم است. بصورت رولی یا پانلی درآمده و به بازار مصرف ارسال می‌شوند.
عایق حرارتی پشم معدنی: عایق حرارتی پشم معدنی با وزش بخار آب روی الیاف تهیه شده از سنگ آهک خاک رس دار و یا سر باره‌ی ذوب آهن تهیه می‌شود. برای عایق کاری دمای پایین، پشم معدنی به وسیله یک ورقه کاغذ قید اندود پوشیده می‌شود، برای دما بالا از پشم معدنی مجهز به ورقه آلومینیومی و یا توری گالوانیزه استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد پشم معدنی، در عایق کاری ساختمان‌ها، دیگ ها، کوره‌های و منابع تولید آب گرم مصرفی است. حد درجه پیشنهادی به کارگیری این عایق ۵ درجه  است.
عایق حرارتی پشم سنگ: این عایق حرارتی از سنگ‌های طبیعی سیلیس دار ساخته می‌شوند. پشم سنگ از عبور الیاف سنگ مذاب از میان بخار آب و یا هوای گرم ساخته می‌شود. پشم سنگ عایق صوتی خوبی نیز هست. دمای حد کاربرد آن ۸ درجه است. در برابر آتش بسیار مقاوم بوده است.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد