سامانه شفافیت با فناوری‌های دیجیتال

قیمت محصول:

مجانی

0

سامانه شفافیت با فناوری‌های دیجیتال

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر

برای سامانه دایرکتوری شُکا این ارزش‌ها صد درصد نهادینه شده است. بدین منظور، سامانه یکپارچه دایرکتوری را با استراتژی مشخص طراحی و به کار گرفته‌ایم و مجموعه‌ای را با فناوری کاملا دیجیتالی با کمک مرسوله‌های پستی ایران راه اندازی کرده‌ایم که نقطه تماس کاربران با تولید‌کنندگان از طریقه این سامانه خواهد بود؛

این بخشی از اهداف نوآوری و موفقیت مجموعه شُکا است. هدف ما این است که همراه با تولید‌کنندگان و انتظارات کاربران حرکت کنیم.

شفافیت در خرید
وقتی کاربران محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را از سامانه دایرکتوری شُکا خریداری می‌کنند، محصولی باید به آنها ارائه شود که خودشان هم انتظارش را نداشته باشند.

کاربران از اصلی‌ترین سرمایه‌های شُکا هستند، تصورنکنید که با ارسال و تحویل کالا کار شُکا تمام می‌شود؛ بلکه از آن زمان، تازه کار سنجش میزان رضایت کاربران و درک خواسته‌های و ذائقه آتی آنها، برای شُکا آغاز شده است.

لذا در تلاشیم تا بتوانیم به نحو مطلوبی آن را با کمک تولید‌کنندگان با شفافیت اجرائی و عمل نمائیم.

شفافیت حمایت از تولید‌کنندگان
ما تلاش می‌کنیم نوآوری داشته باشیم، این تولید‌کنندگان هستند که به عنوان رزمندگان خط مقدم عرصه تولید باید براساس خدمات فناوری‌های نوین دیجیتالی جهت فرهنگ‌سازی محصولات ایرانی و آشنایی کاربران با آن را فراهم آورده و تصویرمناسبی را برای آنها فراهم کنند و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت بیاد ماندنی برای خیلی از کاربران از سامانه‌ی دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا را محیا نمایند.


شُکا همراه با تولید‌کنندگان و همگام با کاربران در حمایت از رونق تولید و محصولات ایرانی

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد