درگاه و كارتخوان مجازي

قیمت محصول:

مجانی

0

درگاه و كارتخوان مجازي

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر
كارتخوان مجازي پوزپال
ارسال لينك صفه اختصاصي به جاي شماره 16 رقمي كارت بانكي
هر ايراني صاحب يك صفحه اختصاصي دريافت پول
درگاه پرداخت اختصاصي
ارائه درگاه پرداخت بدون نياز به داشتن وب سايت
قابل استفاده در كانال هاي اجتماعي جهت فروش محصولات شما


پوزپال چیست ؟!

پوزپال یک سیستم درگاه پرداخت شخصی است. بهترین، ایمن ترین و راحت ترین روش جهت دریافت پول (بصورت مستقیم و یا ایجاد فاکتور) برای شرکت‌ ها، تجارت‌ های خرد و کلان، وبلاگ ها، وب سایت ها، ​استارت آپ ‌ها و همچنین اشخاصی است که در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام در حال فروش کالا و خدمات هستند.

شما با ایجاد یک حساب کاربری رایگان، در ‌پوزپال و داشتن یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد، از این به بعد می‌توانید برای مشتریان تان یک لینک ارسال نمایید که مشتری با کلیک بر روی آن به صفحه پرداخت شما هدایت شده و بعد از پرداخت، وجه به حساب شما واریز و پیامکی برای طرفین ارسال می‌شود.

به عنوان مثال در هنگام ثبت نام در سایت https://pospal.ir اگر نام کاربری myshop را برای خود انتخاب ‌نمائید، حالا شما دارای یک درگاه پرداخت شخصی به آدرس https://pospal.ir/myshop هستید که هر کسی با وارد شدن به این صفحه می‌تواند هر مبلغ دلخواه را به حساب شما در پوزپال پرداخت کند، و پوزپال مبلغ مورد نظر را بصورت هوشمند و یا دستی به حساب شما واریز میکند به همین راحتی !!!

فکر کنید سایتی دارید که قسمت پرداخت به بانک ندارد و شما میخواهید از مشتری تان بابت خدماتی که به او میدهید پول دریافت کنید و یا باید برای مشتری خود فاکتور صادر کنید تا پول واریز کند و یا نیاز دارید به حساب شخصی یا دوستی در هر نقطه از ایران در هر زمانی پول واریز کنید، در این لحظه ی طلایی با پوزپال اهداف خود را تحقق بخشید.


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد