فروش اپل ایدی Apple ID و گیفت کارت آیتونز itunes gift card

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

فروش اپل ایدی Apple ID و گیفت کارت آیتونز itunes gift card

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر
سایت آی اپل سنتر iapplecenter آماده ارائه خدمات گیفت کارت آیتونز iTunes Gift Card و خدمات فروش اپل ایدی و ساخت Apple ID . گیفت کارت اندروید و گوگل پلی و پلی استیشن XBOX هم بزودی عرضه خواهد شد . سایت آی اپل سنتر فعالیت خود را از سال 90 آغاز کرده و دارای نماد اعتماد و درگاه مستقیم بانک ملت میباشد .
پشتیبانی سایت iapplecenter 24 ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . پشتیبانی از طریق تلگرام و SMS نیز انجام میگردد . ما به ارائه بهترین خدمات متعهد هستیم و هیچگاه مشتریان خود را تنها نمیگذاریم . تمامی امور نرم ازاری و سخت افزاری را به شما ارائه میدهیم و یا با مشاوره به شما بهترین را برای شما انتخاب میکنیم .
اگر از دستگاه های اپل استفاده میکنید برای خرید از appstore و یا آیتونز باید گیفت کارت اپل داشته باشید . بعد از خرید گیفت کارت آیتونز از سایت ما کد 16 رقمی iTunes Gift Card را برای شما به صورت پیامک ارسال میکنیم تا آنرا وارد Apple Id خود کرده و آنرا شارژ کنید تا بتوانید بازی برنامه و یا حتی جم بازی کلش آف کلنز Clash Of Clans خریداری کنید . بعد از هرید اپل آیدی تمام اطلاعات آن مثل جواب سوالات و تاریخ تولد هم برای شما ارسال میشود تا بتوانید در آینده براحتی آنها را تغییر داده و از اپل آیدی خود استفاده نمایید . شما همچنین میتوانید از تمامی امکانات آیکلود icloud هم استفاده نمایید و توسط آن از گوشی آیفون و یا آیپد خود بکاپ بگیرید .
قیمت های سایت ما همواره پایین ترین قیمت های بازار بوده و تمامی محصولات ما بصورت مستقیم از اپل استور های خارج از ایران و با مبالغ حواله معتبر خریداری میشود

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد