فروشگاه اینترنتی نوین چرم

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

فروشگاه اینترنتی نوین چرم

فروشگاه های اینترنتی
دی آفر

نوین چرم در زمینه ی تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه ی پوشاک ، کیف ، کفش و انواع هدایای نفیس و ارزشمند از سال 1370 شروع به فعالیت نمود ، در سال 1382 نام «نوین چرم» را با هدف تولید محصولاتی با کیفیت ، مطابق با استانداردهای جهانی به عنوان نام تجاری خود برگزید و هم اکنون با پشتوانه 20 سال تجربه مفید در شناخت الگوهای رفتاری جامعه ایرانی با بهره گیری از مواد استاندارد و استفاده از چرم مرغوب و حلال در عرصه ی تولید، به ارائه خدمات پس از فروش در دفتر مرکزی و 27 شعبه فروشگاهی خودمطابق با ذائقه مشتریان می پردازد.
استفاده از چرم هایی با فرآوری گیاهی که دوست سلامتی و محیط زیست می باشد، بکارگیری طراحان مطرح بین المللی ، همکاران دانش آموخته و اهل فن ازیک سو و همینطور مشتریانی باسلیقه و خوش ذوق ، روزهای بهاری را برای صنعت چرم کشور نوید می دهد.
محصولات نوین چرم سابقه ی صادرات به امارات ، کویت ، ژاپن ، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان ، روسیه ، دانمارک ، سوئد ، جمهوری چک را در رزومه کاری خود دارد. ازسوی دیگرحضور در نمایشگاههای معتبر بین المللی از جمله نمایشگاه بولونیا ایتالیا ، آیسف و آی مد ترکیه از مزیتهای شایسته نوین چرم تلقی میگردد.
همچنین درعرصه فعالیت داخل کشور افتتاح فروشگاه در مراکز استانها و نیز رسیدن به جایگاه یک برند ملی و صادرات محصولات چرمی به اقصی نقاط دنیا از جمله چشم اندازهای نوین چرم می باشد .


پشتیبانی فروش آنلاین: (داخلی ١۶۱) ۶۱۰۶۷ - ۰۲۱



هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد