تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی

همکاری در فروش
دی آفر
شرکت نور صنعت تجهیز با برند فردوس تجهیز تولیدکننده انواع تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی از جمله

آون
بن ماری
شیکر رومیزی میله ای
شیکر رومیزی کلمپی
قفسه نوری
کمد نگهداری مواد و …
می باشد، که در زیر به تعریف مختصری از هرکدام می پردازیم.

تعریف تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی:
آون
آون یا فور آزمایشگاهی محفظه ای کنترل شده جهت خشک کردن و استریل کردن ظروف شیشه ای وفلزی در آزمایشگاه ها از دمای ۱۸۰ درجه تا ۲۵۰ درجه تا مدت زمان ۲ ساعت کاربرد دارد. این دستگاه مجهزبه تایمر دیجیتال جهت تنظیم زمان استریل و فن سیرکولاسیون جهت جابجایی هوای داخل است.

بن ماری
بن ماری یا حمام آب دستگاهی است جهت گرما دادن ارلن یا مواد آزمایشگاهی در محدوده ی ۲۵ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد داشته باشد که ظرفیت آن بین ۵ تا ۳۰ لیتر می باشد این دستگاه مجهز به یک برد دیجیتال جهت تنظیم دما و تایمر و یک المنت حرارتی می باشد.کاربرد بن ماری به لحاظ رعایت مسائل بهداشتی، جلوگیری از بهم ریختگی محیط کار، مقاومت بالا، امکان شستشوی آسان در آزمایشگاه های علوم پزشکی، علوم دارویی و آزمایشگاه های خاک و … ضروری است.

شیکر رومیزی میله ای
شیکر رومیزی میله ای نیاز به هم زدن، ترکیب و مخلوط کردن مواد و ترکیبات مختلف آزمایشگاهی را برآورده نموده و به لحاظ نصب الکتروموتور پرقدرت که توسط تسمه به مرکز چرخاننده ی شیکر متصل است می تواند وزنی برابر با ۳۰ کیلوگرم تاسرعت ۲۵۰-۵۰ رابچرخاند. حرکت این دستگاه بصورت دورانی بوده و برای حل کردن بعضی از مواد و یا اکسیژن دهی در موارد کشت میکروبی بدلیل آن که در زمان کوتاه قدرت تکثیر بالایی دارند استفاده می شود.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد