بروزترین بانک موبایل کشور

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

بروزترین بانک موبایل کشور

همکاری در فروش
دی آفر
در عصر حاضر یکی از مشکلات بسیار مهم کسب وکارهای فعال وموفق وکسانی که دید باز نسبت به آینده کسب وکار خود دارند به دست آوردن اطلاعات مشاغل مربوط به کسب وکار خود جهت همکاری وتوسعه وجذب مشتریان بیشتر می باشد.
این تامل به سود هر دو شخص می باشد .کسی که بعد از تهیه اطلاعات با مشاغل مربوط در بانک اطلاعات مشاغل درخواستی خود تماس برقرار میکند وشخصی که اطلاعات آن در سیستم بانک مشاغل کشور ثبت گردیده است.
بسیاری از مدیران فروش کسب وکارها خود به دنباله اطلاعات مشاغل واصناف در فضای مجازی می باشند وزمان بسیار زیادی را صرفه این مهم سپری میکنند وبعد از گذشت زمان بسیار طولانی اطلاعاتی بدست می آورند که 1 دهم اطلاعات واقعی نیست واین اطلاعات توسط رقبای آن ها قطعا قبلا به دست آمده.دوستان عزیر توجه داشته باشید اطلاعاتی که به صورت رایگان در اختیار شما در فضای مجازی به صورت یکجا واکسل یا پی دی اف قرار میگیرد قطعا اطلاعات خوبی نمی باشد.
این اطلاعات حتما دست کم برای سال 80تا 83 می باشد .این که ما با یقین اطلاعات رایگان داخله بعضی از سایت ها را به دهه 80نسبت میدهیم با آگاهی وتجربه سالها کار کردن در کنار مشتریان عزیزی چون شما می باشد.
در دهه 80 اطلاعات اصناف ومشاغل برای مدتی در سایت asnaf.irبه صورت رایگان بر اساس یک اشتباه از طرف ادمین به نمایش درآمد .این اطلاعات توسط عده ای کپی واز همان سال با مبالغ بالا و اکنون با مبلغ های کم وبعضا در تعدادی سایت همین اطلاعات همچنان با مبالغ بالا به فروش میرسد.
ایران اصناف با هدف رونق به کسب وکار مشاغل مختلف وبا هدفگذاری در رشد اقتصاد کشور تصمیم به جمع آوری اطلاعات مشاغل مختلف در تمامی حوزه ها نمود و همیشه در ارائه اطلاعات با دقت به دریافت کننده گان اطلاعات و نحوه استفاده آنها از بانک های تهیه شده توجه زیادی نموده است.
هدف ما فقط بدست آوردن درآمد نیست .ما به دنبال رونق کسب وکار شما هستیم .با این هدف به اشخاص حقیقی وکسانی که کسب وکار مشخص ومعینی ندارند بانک های اطلاعات مشاغل ارائه نمیگردد.
پکیج های اطلاعات مشاغل به صورت اتحادیه وزیرگروه آن ها که اصناف میباشند دسته بندی شده است.
روی هر اتحادیه که کلیک کنید زیر گروه های آن که اصناف مختلف مربوط به آن اتحادیه می باشند برای شما به نمایش در می آید.
اطلاعات ارائه گردیده در این سایت به 4 گروه مختلف دسته بندی میشود.
درصد صحت بالای 99دردصد (اطلاعات مشاغلی که به صورت آنلاین در سایت ایران اصناف ثبت نام نموده اند)
درصد صحت بالای 80درصد (اطلاعات مشاغلی که ورود اطلاعات آن ها بین سالهای94 تا96 بوده است)
درصد صحت بالای 70درصد (اطلاعات مشاغلی که ورود اطلاعات آن ها بین سالهای 90 تا 94 بوده است )
درصد خطای اطلاعات بسیارزیاد(این گروه اطلاعات به صورت رایگان به شما داده میشود وهدف از این کار آشنایی شما با اطلاعات رایگان در فضای مجازی می باشد که درآینده برای این اطلاعات قدیمی به شرکتی هزینه پرداخت نکنید.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد