سئو و طراحی سایت

قیمت محصول:

توافقی

0

سئو و طراحی سایت

طراحی سایت و سئو
دی آفر
طراحی وب سایت و سئو معمولا بطور واحدهایی جداگانه توسط متخصصان سئو که توجه آن ها فقط بر روی کلمات کلیدی، metatags، نوشتن محتوا و ساختن لینک های پشتی یا Quality Backlinks در نظر گرفته می شود. در حالی که تمامی این اجزاء برای سئو کاملا لازم و ضروری هستند داشتن یک طراحی وب که کیفیت سئو را بهبود بدهد یا در بهترین حالت طراحی و سئو یکدیگر را کامل کند اهمیت دارد.


گوگل در اکتبر 2015 الگوریتیمی را به نام Google RankBrain معرفی کرد که 15% جستجوهای منحصر به فرد را دریافت می کند. RankBrain به سرعت اهمیت پیدا کرد و هم اکنون سومین فاکتور مهم برای رتبه بندی وب سایت ها می باشد.

RankBrain یک الگوریتم هوش مصنوعی است که تاثیر سایر الگوریتم ها را در طول زمان تنظیم می کند. همچنین این الگوریتم کلمات کلیدی را از عبارت های جستجوی طولانی بیرون می کشد تا بتواند برای عبارت های پرسشی پاسخ بهتری بیابد. از سال 2011 تا 2016 گوگل 11 کمپانی متخصص در هوش مصنوعی را خریداری کرد از جمله: DeepMind در سال 2014 را به قیمت 400 میلیون دلار. چنین سرمایه گذاری هایی و اهمیت پیدا کردن الگوریتم RankBrain در مدت بسیار کوتاه خبر از استفاده بیش از پیش از هوش مصنوعی در گوگل دارد
تماس با ما:
.تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
http://darkoob.co.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد