تغییر الگوریتم بر رتبه سایتتون خسارت وارد کرده

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

تغییر الگوریتم بر رتبه سایتتون خسارت وارد کرده

طراحی سایت و سئو
دی آفر
ممکنه بدون اینکه پیامی از گوگل در کنسول سرچ گوگل بدستتون برسه جریمه بشید – اینها جریمه های الگوریتمی اند و تعدادشون هم زیاده.
پاندا – بخاطر محتوای سطحی، بی کیفیت و کوتاه.
پنگوئن – بخاطر پروفایل لینک غیرطبیعی، شامل لینک های بی کیفیت، لینکهایی که خیلی سریع گرفته شده اند و لینکهایی که متنوع نیستید و طبیعی نیستند.
سازگار با موبایل – برای سایتهایی که با موبایل سازگار نیستند.
سنگین – برای سایتهایی که محتوای باکیفیتشون تحت تبلیغات یا طراحی ضعیف قرار گرفته.
اسپم – برای سایتهای اسپم که محتوا رو از جاهای دیگه برمیدارن یا با نرم افزار به طور خودکار تولید میکنند.
محتوای کوتاه – برای سایتهایی که محتوای مفید یا خاصی ندارند.
این جریمه ها در هر مرحله میتونن اتفاق بیفتند، به خصوص بعد از تغییرات الگوریتمی. اگه یکی از این جریمه ها براتون اتفاق افتاد، حتی بعد از اصلاح مشکلات هم باید منتظر بمونید تا گوگل دوباره الگوریتمشو راه بندازه و بهبودها رو ببینه (این کار ممکنه چند ماهی طول بکشه).
فهمیدن اینکه آیا تحت تأثیر یه جریمه الگوریتمی قرار گرفتید یا نه خیلی سختتر از جریمه دستیه و باید در مورد کیفیت سایت و فعالیتهای سئوتون خیلی با خودتون صادق باشید. میتونید با مطالعه مقالات تغییرات الگوریتمها و تغییرات سئو از قوانین آگاه بشید و خودتون سایتتون ارزیابی کنید، اما اگه افت قابل توجهی در ترافیک و رتبه سایتتون دیدید احتمال اینکه جریمه شده باشید زیاده.
اگه به همچین مشکلی برخوردید، بد نیست یه ارزیابی کامل از سایتتون داشته باشید و مشکلات رو پیدا کنید – اگه مدتیه که دستی به سر و گوش سایتتون نکشیدید، موقعیت خوبیه که مشکلات دیگه رو هم حل کنید. به احتمال زیاد مشکل از محتوا یا لینکهاتون باشه، مگر اینکه کلی تبلیغ روی سایتتون داشته باشید یا اینکه از روشهای خیلی خیلی قدیمی سئو استفاده کرده باشید.
تماس با ما:
02122083926
02122085386
02122082258
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
info@darkoob.co.ir
http://darkoob.co.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد