طراحی سایت

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

طراحی سایت

طراحی سایت و سئو
دی آفر
گروه طراحی سایت سازان با کادری مجرب یکی از نام آشناترین شرکت های عرصه طراحی سایت می باشد. این شرکت با به کارگیری طراحان و برنامه نویسان حرفه ای و تحصیل کرده توانسته است در زمینه های متنوع تجاری، بازرگانی، صنعتی، خدماتی و آموزشگاهی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و نمونه کارهای تصدیق این مطلب می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1387 آغاز نموده و با بهره گیری دانش روز و طراحی مدرن توانسته چندین پروژه حرفه ای را با موفقیت اجرا نموده و رضایت کامل طرفین را جلب نموده و خود را در لیست طراحان منتخب وب قرار دهد و توانسته است چندین لوح از سازمان های مختلف دریافت نماید.

info@sitesazan.net چهارشنبه , 1395/10/22
طراحي وب سايت

طراحي سايت فروشگاهي آنلاين ، طراحي سايت هاي خبري، طراحي سايت آموزشگاهي ، طراحي سايت عكس وگالري ،طراحي سايت براي ارگان ها و مراكز اداري دولتي و ...

ثبت دامنه و ارائه خدمات هاستينگ

بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو (سئو)

سئو در لغت به معناي بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو مي باشد. سايت ها از لحاظ برنامه نويسي داراي فاكتورهاي متعددي مي باشند طراحان ما با به كارگيري از متدهاي جديد برنامه نويسي در جهت ارتقاي وب سايت و بهينه سازي آن براي موتورهاي جستجو بهترين ها را براي مشتركين خود به ارمغان مي آورند.

پشتيباني

از ديگر خدمات شركت پشتيباني از پروژه هاي انجام گرفته بعد از طراحي مي باشد. پشتيباني حرفه اي يكي از مهترين آيتم اي عرصه وب مي باشد چرا كه يك اتفاق كوچك مي تواند تمامي زحمات وبمستران را به باد دهد. به نظر ما مهمتر از طراحي و سئو سايت پشتيباني است كه حائز اهميت مي باشد و گروه طراحان سايت سازان آرامش را به شما صاحبان وب سايت خواهند بخشيد.

طراحي نرم افزار و اپليكيشن هاي موبايل

با توجه به تمايل رو افزون كاربران به سمت تلفن هاي همراه و امكانات زياد ازائه گرديده در اين مسير، نياز به داشتن يك نرم افزار خوب براي صاحبان مشاغل احساس مي گردد . گروه طراحان سايت سازان با داشتن كادري مجرب در اين زمينه با داشتن نمونه كارهاي عالي اماده اجرا كردن ايده هاي شما مي باشد.
info@sitesazan.net پنچشنبه , 1396/04/22
عرفی شرکت

گروه طراحی سایت سازان با کادری مجرب یکی از نام آشناترین شرکت‌های عرصه طراحی وب‌سایت می‌باشد. این شرکت با به کارگیری طراحان و برنامه‌نویسان حرفه‌ای و تحصیل‌کرده توانسته است در زمینه‌های متنوع تجاری، بازرگانی، صنعتی، خدماتی و آموزشگاهی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ما همیشه به کیفیت فکر می کنیم وبه دنبال افراد و برنامه نویسانی هستیم که کار دقیق و با کیفیت ارائه می دهند چرا که معتقدیم کیفیت و رضایت مشتری امری اتفاقی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت گروه سایت سازان مراجعه نمایید.
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد