این کتاب برای بازاریابی محتوا در فیسبوک نوشته شده است و در آن به موارد زیر پرداخته شده است:1- باال بردن اشتراک گذاری محتواهای منتشر شده با تبدیل آنها به محتوایی که ارزش اشتراک گذاری زیادی دارد2- گرفتن بازدید کننده با ساخت یک گروه در فیسبوک3- گرفتن بازدید کننده با مشارکت در گروههای دیگر فیسبوک4- باال بردن تعداد هواداران در فیسبوک5- گرفتن بازدید کننده با ساخت صفحه در فیسبوک6- گرفتن بازدید کننده با به کارگیری دوباره محتواهای قدیمی7- بهینه سازی پروفایل (حساب کاربری) فیسبوک برای گرفتن بازدید کنندهبنابر این این کتاب برای بازاریابان، مدیران سایت و همه کسانی که هدفشان باال بردن تعداد بازدید کنندگان وبسایتشان است، نوشته شده است.