شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد

قیمت محصول:

توافقی

0

شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد

طراحی سایت و سئو
دی آفر
معرفی شرکت
شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد دارای تیمی چابک از توسعه دهندگان و طراحان پورتال است که به جنبه‌های کاربردپذیری، امنیت، جامعیت، یکپارچگی، زیبایی یک پورتال توجه ویژه دارد. این تیم متشکل از توسعه‌دهندگان، طراحان رابط کاربری، گرافیست و مدیر پروژه است.
آنچه که ما به دنبال آن هستیم، اجرای دقیق، منظم، مطمئن، خلاقانه و یک اثر ویژه برای هر کسب‌و‌کار است تا ابتدا رضایت فردی تک‌تک اعضای تیم چابک شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد را بدست آورده و سپس بتواند در جایگاه و مقامی بالاتر رضایت ذی‌نفعان یک پورتال از جمله، صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان آن را به دست آورد. پیش از رسیدن به رضایت درونی هیچ‌گاه پروژه به رضایت بیرونی نرسیده و پیش از کسب رضایت بیرونی پروژه خاتمه نخواهد یافت. فرآیند توسعه برای ما یک فرآیند ممتد است که زمان‌های تعیین شده در مسیر آن نقاط هدفی را مورد دستیابی قرار می‌دهد.

خدمات شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد در گروه های زیر قابل ارائه است:
1- طراحی پورتال سازمانی «گلاویژ چند زبانه»
2- طراحی وب سایت «گلاویژ»
3- برنامه های مبتنی بر موبایل
4- پلت فرم شبکه اجتماعی «کاملیون»

طراحی پورتال سازمانی و وب سایت «گلاویژ»:
شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد با بهره‌گیری از بهترین فن‌آوری‌های حوزه طراحی و برنامه‌نویسی پورتال، فریمورک مدیریت محتوای پورتال با نام «گلاویژ»، با امکان 100% شخصی‌سازی را پیاده‌سازی نموده و این امکان را برای کارفرمایان محترم فراهم می‌سازد تا پاسخ‌گوی تمامی نیازمندی‌های سازمان‌ها بدون هیچ‌گونه محدودیتی باشد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد