طراحی وبسایت تضمینی و سفارشی، سئو تا صفحه اول گوگل، طراحی اپلیکیشن و بات

قیمت محصول:

1000000

0

طراحی وبسایت تضمینی و سفارشی، سئو تا صفحه اول گوگل، طراحی اپلیکیشن و بات

طراحی سایت و سئو
دی آفر

شرکت طراحی سایت - برنامه نویسیِ خیام-پاسکال در قالب یک تیم متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان سه دانشگاه برتر دولتی تهران در قالب یک تیم منسجم، متخصص و متعهد در حوزه های برنامه‌نویسی پیشرفته، طراحی وبسایت و اپلیکیشن در سطح بین‌المللی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، و طراحی گرافیکی فعالیت می کند. این تیم به پشتوانه سالها تجربه و تحصیلات علمی آماده است تا بهترین خدمات را در حوزه طراحی سایت اختصاصی و وردپرس، طراحی اپلیکیشن، و غیره به مشتریان عزیز ارائه نماید.
با سفارش طراحی وبسایت و سئو تضمینی خیالتان راحت خواهد بود که هم یک سایت چشم نواز خواهید داشت و هم سایت شما در مدت زمانی اندک در صفحه اول گوگل قرار گرفته و می توانید از آن به درآمد برسید.
شعار همیشگی ما تخصص، تعهد و یادگیری مستمر است و به یاری خدا توانسته ایم بیش از 90 درصد مشتریان را از خدمات خود راضی نگاه داریم. شرح تمامی خدمات ما به همراه مطالب آموزشی فراوان در وبسایت خیام پاسکال موجود است که مشتریان می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از آنجا دریافت نمایند.
تیم طراحی گرافیک خیام-پاسکال با کادر متخصص خود آماده است تا بهترین طراحی‌های گرافیکی را برای وبسایت، اپلیکیشن، انیمیشن‌های تبلیغاتی، لوگو، و حتی محصولات چاپی شما عزیزان ارائه کند. یادتان باشد اکثر مشتریان با ظاهر وبسایت یا فروشگاه شما است که جذب شما خواهند شد.
تیم طراحی سایت و سئو خیام-پاسکال با نیروهای متخصص خود می تواند یک سایت بی نقص و کاملا کاربردی را به شما ارائه کند که از هر نظر نیازهای شما و مشتریان را برآورده خواهد کرد. تعهد ما تخصص ما است.
تیم برنامه نویسی و هوش مصنوعی نیز سالها است که در زمینه طراحی اپلیکیشن و هوش مصنوعی موفق عمل کرده و در تمامی پلتفرم ها نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.
همچنین با مراجعه به بخش قطعات کامپیوتر می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت و کمترین قیمت سفارش را به دستتان برسانیم.
**با ثبت نام در سایت خیام-پاسکال می‌توانید از 10 درصد تخفیف در تمامی خدمات و محصولات بهره مند شوید.**

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد