گروه مترجمین ایران زمین

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

گروه مترجمین ایران زمین

ترجمه و تایپ
دی آفر
معرفی گروه مترجمین ایران زمین

گروه مترجمین ایران زمین با همکاری گروهی از مترجمین متخصص، متعهد و جوان کشوری راه اندازی گردیده و هدف آن ارائه خدمات ترجمه دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و ترجمه متن فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور می باشد.کلیه خدمات ترجمه تخصصی و ترجمه متن و ترجمه مقاله این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند.ضمنا فایل های ترجمه شده تا سه ماه در آرشیو گروه حفظ و نگهداری می شوند تا در صورت لزوم در اختیار فرد سفارش دهنده قرار گیرند.

گروه مترجمین ایران زمین در دو بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران محترم می توانند تنها به وسیله انجام یک پروسه کوتاه اقدام به ثبت سفارش ترجمه های آنلاین خود در هر دو بخش انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی نمایند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه های فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی در مدتی کوتاه داراست.
ترجمه صدها مقاله ISI از فارسی به انگلیسی که بدون مشکل در ژورنالهای بین المللی پذیرفته شده اند، برگی از افتخارات گروه مترجمین ایران زمین می باشد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد