صنایع بافندگی ارکید (تولید کننده انواع نوار پرده)

قیمت محصول:

مجانی

0

صنایع بافندگی ارکید (تولید کننده انواع نوار پرده)

صنعت
دی آفر
صنایع بافندگی ارکید در سال 1320 تأسیس گردید و با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص در جهت پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده تلاش نمودیم تا بهترین نوع محصول را از لحاظ کمی و کیفی با مواد تشکیل دهنده درجه اول تحویل مشتری نماییم.
با تجربه چندین ساله در صنعت نساجی و با به کارگیری متخصصین و کادر کارآمد و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در امر تولید در صدد هستیم با ارائه کیفیت عالی سهمی در پیشبرد اهداف صنعت نساجی کشور ایفاء نماییم. این مجموعه با تولید انواع نوار پرده ارائه و با ارتقای سـطح علمی و تکنولوژی دسـتگاه ها و ایجاد روابـط دوسـتانه با مشـتریان همواره تلاش می کند با بهبود مداوم کیفیت، نه تنها رضایت مشتریان را جلب کند، بلکه وفاداری خود را به آنها ثابت نماید. محصولات تولید شده از لحاظ رتبه بندی با بهترین کیفیت نسبت به محصولات تولید داخلی و نیز قابل رقابت با محصولات تولیدی دیگر کشور ها به بازار عرضه می شود و در هر استان جهت ارائه خدمات به مشتریان نمایندگی دارد.
به استحضار مشتریان عزیز و گرانقدر صنایع بافندگی ارکید می رساند.
شرکت بافندگی ناصر چندین سال است که در زمینه تولید کش و نوار پرده مشغول به کار می باشند، با توجه به کیفیت بالای کار (برند ناصر)، شناخته شده بین دوستان است. این شرکت با دو شریک مشغول به کار بودند که در اواخر سال 95 مجموعه فعالیت های خود را مستقل نمودند و به خاطر این که در بازار تداخلی پیش نیاید، جناب آقای ابوالقاسم تقی زاده ناصر فعالیت خود را با نام بافندگی ارکید (ناصر سابق) تغییر داده و به فعالیت خود ادامه می دهد. کار ما شعار نیست عمل کرده ایم وخواهیم کرد.
هر روز رقبای ما به این فکر می کنند که چگونه بالاتر از ما باشند در حالی که ما به این فکر می کنیم که چه چیز جدیدی برای مشتریان خود داشته باشیم.

[راه های ارتباط با ما]
تبریز، جاده آذر شهر ، شهرک صنعتی غرب تبریز
تلفن تماس : 8 الی32459035 (041)
همراه : 09104000787


www.Orchidtextures.com
www.Nasertextures.ir
_______________________________
[شبکه های اجتماعی صنایع بافندگی ارکید]

بله: https://ble.im/orchidtextures
تلگرام: https://t.me/orchidtextures
گپ: https://Gap.im/orchidtextures
ایتا: https://Eitaa.com/orchidtextures
سروش: https://Sapp.ir/orchidtextures
ویس پی: https://Wispi.me/orchidtextures
آی گپ: https://Profile.igap.net/orchidtextures
اینستاگرام: https://instagram.com/orchidtextures

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد