کاربرد ترموسوئیچ نوع نازک

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

کاربرد ترموسوئیچ نوع نازک

صنعت
دی آفر
این ترموسوئیچ ها، در مواردی که ارتفاع محل کم باشد و ایجاد برآمدگی موجب اختلال در کارایی می شود، مورد استفاده قرار می گیرند. همچون بخاری صندلی اتومبیل، تشک های برقی و غیره.

***محصولات:
1.ترموسوئیچ باریک
ترموسوئیچ باریک مدل MH3 از جمله ترموسوئیچ های باریک با راه انداز اتوماتیک و بدنه فنل (phenol) می باشد. کاربرد این ترموسوئیچ در گرم کن صندلی، گرم کن فرمان خودرو می باشد.

2.سنسور حرارتی قطع کن
سنسور حرارتی قطع کن مدل MH5 از جمله ترموسوئیچ های باریک ضد آب و مقاوم در برابر پاشش آب با بدنه از جنس ترموپلاستیک PPS می باشد.

3.ترموسوئیچ نازک
ترموسوئیچ نازک مدل SS1 از جمله ترموسوئیچ های باریک ضد آب و مقاوم در برابر پاشش آب با بدنه از جنس ترموپلاستیک PBT می باشد. کاربرد این ترموسوئیچ در فرمان خودرو، دستگاه خرید اتوماتیک تنقلات و برهای الکترونیکی می باشد.

4.سنسور حرارتی بخاری
سنسور حرارتی بخاری مدل 11 از جمله ترموسوئیچ ها با راه انداز اتوماتیک و بدنه فنل (phenol) می باشد. کاربرد سنسور حرارتی مدل 11 در گرمکن صندلی، گرمکن فرمان خودرو، رادیاتور ماشین، بخاری، بخاری هالوژنی، مایکروفر، رطوبت ساز و دوربین های مداربسته می باشد.

5.سنسور حرارتی پکیج
سنسور حرارتی پکیج مدل 10 از جمله ترموسوئیچ ها با راه انداز اتوماتیک و بدنه سرامیک می باشد. کاربرد سنسور حرارتی اتوماتیک مدل 10 در بخاری، بخاری هالوژنی و رطوبت ساز می باشد.

شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت NGT، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع ترموسوئیچ از جمله ترموسوییچ نوع نازک فعالیت دارد.

.....................................................................................................................................................
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.bornika.ir مراجعه نمایید یا با شماره های 53815-021 ، 91008500-021 تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد