دیافراگم ،دسته موتور،گردگیر کیمیا صنعت

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

دیافراگم ،دسته موتور،گردگیر کیمیا صنعت

صنعت
دی آفر
صنایع لاستیک سازی کیمیاصنعت با در اختیار داشتن انواع قالب دیافراگم در سایزهای مختلف آماده تولید این قطعه در متریالهای PU ( پلی یورتان ) مقاوم در برابر فشار و سایش ،NBR,VITON وHNBR ( ضد روغن و مقاوم در برابر حرارت و مواد اسیدی و شیمیایی ) ، سیلیکون ( ضد حرارت ، ضد روغن ، مورد استفاده در صنایع غذایی ، پزشکی و بهداشتی ) ، EPDM منجید دار ( مقاوم در برابر اسید، فشار، آب شور دریا )، دیافراگم منجید دار با روکش ورق PTFE ( مقاوم در برابر اسید و فشار ) در حداقل زمان ممکن می باشد.
برخی از دیافراگم های تولید شده در این واحد به شرح ذیل اعلام می گردد
:

- انواع دیافراگم های ساده و پیچ دار
- دیافراگم های منجید دار دولایه و سه لایه
- دیافراگم اگزوز کوئیک تریپ ولو
- دیافراگم کوئیک اگزوز شاتاف ولو
- کیت دیافراگم درین ولو توربین (کوچک و بزرگ)
- دیافراگم کنترل ولو پنوماتیک در سایزهای مختلف
- NBR ،18 سوراخ،24 سوراخ و دیافراگم کنترل ولو منجید دار
- EPDM,NBR دیافراگم کله قندی منجید دار در متریالهای
- EPDM دیافراگم لاستیکی بدون منجید در سایزهای مختلف
- که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی توسط اسید دارد. NBR دیافراگم کلاهی منجید دار
- PTFE دیافراگم 4 گوش با روکش
- دیافراگم کنترل ولو میکاپ
این واحد با افتخار با تولید انواع دیافراگم در سایزهای گوناگون ، آماده ارائه خدمت به مشتریان و صنعتگران محترم می باشد
گردگیرها سیل های معمولا ثابتی از جنس لاستیک مصنوعی یا پلاستیک بوده که معمولا در پیستون ها بکار میروند. عمل اصلی گردگیر ها مانع شدن ورود گردو غبار به داخل سیلندر میباشد و در پاره ای موارد عمل آببندی را هم انجام میدهند. که در این مجتمع در رنگها ، سايزها و متريالهاي گوناگون با توجه به نیاز مشتری تولید می گردد.
اين واحد قادر به توليد انواع گردگیر های لاستیکی آكاردوني با متريالهاي گوناگون را جهت مصارف مختلف كه تعدادي از انها به شرح زير اعلام مي شود .
متريال NBR ضد روغن وحرارت
متريال NR معمولي
متريال SILICONE ضد حرارت – ضد روغن – بهداشتی – پزشکی – مواد غذایی
متريال EPDM ضد اسيد ومقاوم در برابر آب شور دريا
متريال NR+PBR ضد سايش
متريال VAITON ضد روغن ، ضد حرارت و مقاوم در برابر عوامل شيميايي و سايش
متریال PTFE
متریال PU ( پلی اورتان )
متريال KALREZ ضد روغن و حرارت و مقاوم در برابر عوامل شيميايي و سايش
انواع رایج دسته موتور‌ها
دسته موتور‌ها انواع گوناگونی دارند اما روی خودرو‌های معمولی دو نوع بیشتر از بقیه نصب می‌شوند و استفاده از آنها بسیار گسترده است. دسته موتور‌های لاستیکی و دسته موتور‌های هیدرولیکی که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. دسته موتور‌های لاستیکی ارزان‌تر هستند، ساختار ساده‌ای دارند، ابعاد مختلفی داشته و بدون نیاز به نگهداری هستند. این دسته موتور‌ها یک قطعه لاستیکی ساده‌اند که همین قابلیت ارتعاش و ضربه‌گیری آنها موجب جذب ضربات و تکان‌های موتور و گیربکس می‌شود. اما دسته موتور‌های هیدرولیکی از مجموع قابلیت‌های فنر و لاستیک و یک سیال هیدرولیک روغنی برای دفع و جذب ضربه بهره می‌برد که منظور از هیدرولیکی بودن آن به لایه‌های فنر و وجود روغن در بین آنها مربوط می‌شود. در این دسته موتور‌ها، دو لایه فنر که در هم قلاب هستند، کار اصلی جذب نیرو‌های وارده را انجام می‌دهند. دسته موتور‌ها بر اساس محل قرار‌گیری و نوع طراحی موتور متفاوتند
از آنجا که پیشرانه و جعبه دنده کاملا به هم متصل هستند، خرابی دسته‌های نگه‌دارنده‌های آنها می‌تواند بر کارکرد هر دو قسمت اثر منفی بگذارد. خرابی دسته موتور‌ها جدا از اثراتی که در حین کارکرد پیشرانه دارند، با چشم نیز قابل تشخیص هستند. دسته موتور‌های لاستیکی اگر پاره شوند، به راحتی می‌توان خط برش را در قسمت لاستیکی آنها دید و از طرفی در خودرو‌های دیفرانسیل عقب نیز می‌توان با کمی بازی دادن به گیربکس و موتور، خرابی دسته موتور و دسته گیربکس را آزمایش کرد..
به همین خاطر باید تکیه‌گاه‌هایی در خودرو وجود داشته باشد که هم وزن آنها را تحمل کند و هم لرزش آنها را بگیرد. دسته موتور مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تکیه‌گاه درون یک خودرو است. دسته موتور‌ها در بالا و پایین و یا دو طرف یک موتور قرار می‌گیرند و چون پیشرانه را به شاسی ارتباط می‌دهند، از لرزش و تکان خوردن آن نیز جلوگیری می‌کنند.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد