خاک دیاتومه برای کنترل ساس‌ها

قیمت محصول:

توافقی

0

خاک دیاتومه برای کنترل ساس‌ها

صنعت
دی آفر
خاک دیاتومه برای کنترل ساس‌ها
خاک دیاتومه یک حشره‌کش طبیعی و بی‌خطر برای از بین بردن ساس‌ها است. پودر خاک دیاتومه با خشک کردن آب بدن ساس‌ها به کشتن آن‌ها کمک می‌کند، چون این ماده غشای محافظ بیرونی آن‌ها را از بین می‌برد. از آنجایی که ممکن است جاروبرقی‌ها تمام ساس‌ها را از درزهای عمیق بیرون نکشند، لذا خاک دیاتومه راه بی‌نظیری برای کنترل ساس‌ها و جلوگیری از هجوم بیشتر آن‌ها است.
در مطالعه‌ای بر روی استفاده از خاک دیاتومه برای از بین بردن ساس‌ها دریافتند که این ماده راهی بی‌خطر و غیرسمی برای پاک کردن خانه از وجود ساس‌ها است. هرچند خاک دیاتومه کند عمل می‌کند، اما در این مطالعه معلوم شد که این در واقع یک مزیت است. چون ساس‌ها این پودر را به ساس‌های دیگر انتقال می‌دهند و کمک می‌کنند این حشره‌کش طبیعی در زیستگاه‌شان پخش شود. در این مطالعه دریافتند که ظرف ۴۰ روز، ۸۰% از تمام ساس‌ها کشته شده‌اند. نابودی کامل ساس‌ها ظرف ۱۲ روز اتفاق افتاد.
برای مقابله‌ی طبیعی با هجوم ساس‌ها با استفاده از خاک دیاتومه، این پودر را در تمام مناطقی که ممکن است ساس‌ها پنهان شده باشند بپاشید. این پروسه را هر ۳ روز یکبار و به مدت ۲ هفته تکرار کنید تا از دفع کامل ساس‌ها مطمئن شوید.
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد