خاک دیاتومه ساس

قیمت محصول:

توافقی

0

خاک دیاتومه ساس

صنعت
دی آفر
خاك دیاتومـه از بقایای فسیل جلبک های آبی یا دیاتوم ها که در کف اقیانوس ها از میلیون ها سال پیش ته نشیـن شده اند و با گذشت زمان اسکلت شان به شکل سنگهای متخلخل در آمده تشکیل شده اند و با نام های مختلفی مانند خاك فسیل، خاک صافی، کمک صافی، کمک تصفیه، کمک فیلتر، سوپرسل، هایفلو، كیزلگور، دکالیت و ... شناخته می شوند و در فرایند فیلتراسیون بسیاری از کارخانجات صنایع غدایی شامل نوشابه، ماالشعیر، روغن نباتی، آبمیوه، کنسانتره، گلوکز و ... کاربرد دارد.
*کمک فیلتر ها بطور کلی موادی هستند که در فرآیند فیلتراسیون در فیلتر پرس، وکیوم درام فیلتر، فیلتر شمعی و ... به منظور کنترل دبی مایع و حذف ذرات جامد معلق موجود در مایع (ناخالصی ها) که توسط سایر روش های جداسازی مثل ته نشین سازی و سانتریفوژكردن از آبمیوه و دیگر مایعات جدا نمی گردند مورد استفاده قرار می گیرند. دیاتومیت (Diatomite)، پرلیت (Perlite)، بنتونیت (Bentonite) و سلولز (Cellulose) از بهترین کمک فیلتر ها هستند.

در این بین دیاتومیت بهترین ماده ای است که برای زدایش هر نوع مزه و بوی نا مطبوع که ممکن است در آبمیوه یا مایعات دیگر بجا مانده باشد به کار می رود.کشور آمریکا از نظر تولید خاک دیاتومه در دنیا مقام اول و کشور فرانسه مقام دوم را دارا می باشد. پرلیت هم مانند خاک دیاتومه یک کمک فیلتر است اما خاک دیاتومـه بدلیل درصد سیلیس بالاتر، تخلخل بیشتر و کیک متراکم تر برای شفاف سازی بسیار مناسب تر می باشــد .
استات کلسیم به عنوان افزودنی خوراکی مخصوصا در صنعت آب نبات به عنوان تثبیت کننده و بافر مورد استفاده قرار می گرفت
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد