فروشنده استن

قیمت محصول:

توافقی

0

فروشنده استن

صنعت
دی آفر
استن یك تركیب شیمیایی است كه اغلب در محیط وجود دارد .بدون رنگ است اما بوی متمایز و مزه خاصی دارد .به آسانیتبخیر می شود .قابل اشتعال است ومحلول در آب می با شد .نامهای دیگر آن دی متنیل كتون ،2 پروپانون و بتاكتو پروپان .
در تولید پلاستیک ، الیاف مصنوعی ، دارو و سایر ترکیبات شیمیایی کاربرد دارد. همچنین در تولید صنعتی رنگهای ایندیگو هم مصرف می‌شود. به عنوان حلال در فرمولاسیون پوشش دهنده سطوح و مواد مربوط به شوینده ها و تینرها، همچنین در آکریلیک و الکل هاى نیتروسلولز و رنگ ها، به عنوان حلال در مواد داروئى و آرایشی، حلال چسب، سیمان، جوهر پرینتر، چسب، واکس، رزین، چربى ها، گریس، روغن ها، و مواد رنگى در پروسه هاى عصاره گیرى، در صنایع بى دود کردن پودر، به عنوان حلال پاک کننده در صنایع الکتریکی، و به عنوان حمل کننده استیلن در داخل سیلندرها مورد استفاده است.

از این ماده در صنایع شیمیایی به عنوان ماده میانى در تهیه متیل متاکریلیت ، متاکریلیت اسید، متیل استفاده مى شود. اغلب اوقات در تهیه ترکیباتى مثل آنتى اکسیدان ها، A ایزوبوتیل کتن، بیس فنل علف کش ها، کتن هاى سنگین، تغلیظ فرمالدئید و دى فنال آمین، و ویتامین هاى میانى مورد استفاده است.
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد