خرید روغن شی باتر

قیمت محصول:

توافقی

0

خرید روغن شی باتر

صنعت
دی آفر
شی باتر یکی از شگفتی های طبیعت است که هزاران سال است که برای مراقبت از پوست بخصوص پوست نوزادان و شفای بیماریهای پوستی در بین مردم آفریقا استفاده می شود چراکه این گیاه، خاصیت بازسازی پوست، محافظت از آسیب های محیطی از جمله نورخورشید، رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری از پیری پوست را دارد.
کره درخت شی، روغنی است که از هسته محصول درخت شی استخراج می شود. این درخت که نام اصیل آن Butyrospermum parkii است، در ساوارنا، غرب آفریقا رشد می کند. در صحراهای آفریقا، از این مرهم برای محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و از دست ندادن رطوبت پوست در گرما و بادهای خشک آنجا استفاده می شد. این گیاه همچنین در درمان بیماریهای پوستی و کاهش التهابات پوست بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. رنگ این روغن سفید کِدِر است و برای خانم‌هایی که دوست دارند از روغن‌های طبیعی برای مراقبت و زیبایی پوست خود استفاده کنند توصیه می‌شود.

ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیدهای چرب و ویتامین‌ها باعث می‌شود که شی باتر ماده‌ای ایده‌آل برای استفاده در لوازم آرایشی و برای نرمی پوست باشد. این ماده، خواص ضدالتهابی و درمانی هم دارد. استفاده از شی باتر برای پوست باعث می‌شود تا پوست‌تان مرطوب، یک‌دست و آرام بشود.
خرید روغن شی باتر , فروش روغن شی باتر , قیمت روغن شی باتر , قیمت فروش روغن شی باتر , قیمت خرید روغن شی باتر , کاربرد روغن شی باتر , تولید کننده روغن شی باتر , نمایندگی روغن شی باتر , نمایندگی خرید روغن شی باتر , نمایندگی فروش روغن شی باتر , فروش روغن روغنی شی باتر , قیمت عمده روغن شی باتر, خرید عمده روغن شی باتر, فروش عمده روغن شی باتر, واردکننده روغن شی باتر, بازرگانی روغن شی باتر, خرید روغن شی باتر تهران, فروش روغن شی باتر تهران, خرید روغن شی باتر اصفهان, فروش روغن شی باتر اصفهان,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد