فروش بوراکس

قیمت محصول:

توافقی

0

فروش بوراکس

صنعت
دی آفر
بوراکس، همچنین به عنوان بورات سدیم شناخته شده است، یک ترکیب مهم بور، یک ماده معدنی و نمک اسید بوریک است. بوراکس پودر سفید است که شامل کریستال های نرمی بدون رنگ است که در آب حل می شوند. تعدادی از مواد معدنی و یا ترکیبات شیمیایی متفاوتی که در محتویات آب کریستال آنها متفاوت هستند، به عنوان بوراکس نامیده می شوند، اما معمولا این واژه برای اشاره به دکاهیدرات استفاده می شود. بوراکس تجاری فروخته شده تا حدی خشک شده است.
وراکس جزء بسیاری از مواد شوینده، لوازم آرایشی و لعاب مینای دندان است. این روش برای ساخت راه حل های بافر در بیوشیمی به عنوان بازدارنده آتش، به عنوان یک ترکیب ضد قارچی، در تولید فایبر گلاس، به عنوان یک شار در متالورژی، سپر نوترون جذب برای منابع رادیواکتیو، یک عامل بافت در آشپزی، به عنوان یک پیش ماده برای سایر ترکیبات بور و همراه با اسید بوریک معکوس آن به عنوان حشره کش مفید است.
خرید بوراکس , فروش بوراکس , قیمت بوراکس , نمایندگی بوراکس , نمایندگی خرید بوراکس , نمایندگی فروش بوراکس , قیمت نمایندگی بوراکس , قیمت عمده بوراکس, خرید عمده بوراکس, فروش عمده بوراکس, واردکننده بوراکس, بازرگانی بوراکس, فروش بوراکس تهران, فروش بوراکس اصفهان, کاربرد بوراکس , خواص بوراکس , وارد کننده بوراکس , مضرات بوراکس , واردات بوراکس , مشخصات بوراکس , ساختار بوراکس , تولید کننده بوراکس , قیمت فروش بوراکس , آنالیز بوراکس , بوراکس غذایی, بوراکس خوراکی, بوراکس صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد