وارد کننده پروپیونات کلسیم

قیمت محصول:

توافقی

0

وارد کننده پروپیونات کلسیم

صنعت
دی آفر
پروپیونات کلسیم به عنوان یک نگهدارنده در نان و سایر محصولات پخته شده استفاده می شود و ممکن است همراه با پروپیونیک اسید و پروپنات سدیم ترکیب شود. پروپیونات کلسیم می تواند محصولات پخته شده را با جلوگیری از رشد قالب و رشد باکتری ها که موجب بدتر شدن آنها می شود، حفظ کند. پروپیونات کلسیم نیز به طور طبیعی در کره و برخی از انواع پنیر دیده می شود.
پروپیونات کلسیم به عنوان نگهدارنده در محصولات متنوعی از جمله نان، سایر محصولات پخته شده، گوشت فرآوری شده، آب پنیر و سایر محصولات لبنی استفاده می شود . در کشاورزی، از جمله چیزهای دیگر، برای جلوگیری از تب از شیر در گاو و به عنوان مکمل تغذیه استفاده می شود. پروپیونات جلوگیری از میکروب ها را برای تولید انرژی مورد نیاز خود مانند بنزوات انجام می دهند. با این حال، بر خلاف بنزوات ها، پروپیونات ها نیازی به محیط اسیدی ندارند.

پروپیونات کلسیم در محصولات نانوایی به عنوان یک مهارکننده قالب، معمولا در 0.1-0.4٪ (هر چند ممکن است خوراک دام تا 1٪ باشد) استفاده می شود. آلودگی قالب به عنوان یک مشکل جدی در میان نانوایی ها و شرایطی است که معمولا در پخت در شرایط نزدیک به مطلوب برای رشد قالب یافت می شود.
خرید پروپیونات کلسیم , فروش پروپیونات کلسیم , قیمت پروپیونات کلسیم , نمایندگی پروپیونات کلسیم , نمایندگی خرید پروپیونات کلسیم , نمایندگی فروش پروپیونات کلسیم , قیمت نمایندگی پروپیونات کلسیم , قیمت عمده پروپیونات کلسیم , خرید عمده پروپیونات کلسیم , فروش عمده پروپیونات کلسیم , واردکننده پروپیونات کلسیم , بازرگانی پروپیونات کلسیم , فروش پروپیونات کلسیم تهران, فروش پروپیونات کلسیم اصفهان, کاربرد پروپیونات کلسیم , خواص پروپیونات کلسیم , وارد کننده پروپیونات کلسیم , مضرات پروپیونات کلسیم , واردات پروپیونات کلسیم , مشخصات پروپیونات کلسیم , ساختار پروپیونات کلسیم , تولید کننده پروپیونات کلسیم , قیمت فروش پروپیونات کلسیم , آنالیز پروپیونات کلسیم , پروپیونات کلسیم غذایی, پروپیونات کلسیم خوراکی, پروپیونات کلسیم صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد