قیمت نمایندگی هیدرازین

قیمت محصول:

توافقی

0

قیمت نمایندگی هیدرازین

صنعت
دی آفر
هیدرازین یک عامل بسیار واکنشی و عامل کاهش دهنده است که در بسیاری از کاربردهای صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
هیدرازین با دو آمین دوام دارد و یک ساختار کلیدی برای آماده سازی بسیاری از ترکیبات هتروسیکلیک است که از طریق تراکم با تعدادی از الکتروفیل های مختلف عمل می کنند. با 2، 4-پنتاندیون، به 3، 5-دی متیل پریآزول متصل می شود. در واکنش آینهورن-برونرر، هیدرازین ها با ایامید ها واکنش نشان می دهند تا ترانساز را دریافت کنند. هیدرازین یک کاهش دهنده مناسب است زیرا محصولات جانبی به طور معمول گاز و آب نیتروژن است. بنابراین، آن را به عنوان آنتی اکسیدان، یک اکسیژن گیرنده و یک مهار کننده خوردگی در دیگهای آب و سیستم های گرمایشی استفاده می شود.

هیدرازین یک مولکول از دو اتم نیتروژن تک باند و چهار اتم هیدروژن محیطی است. در فرم بدون آب آن، یک ماده حساس کننده و بی حس کننده است که باعث آسیب به سیستم عصبی مرکزی می شود و نشانه های آن به شدت به عنوان تومور و تشنج ناشی می شود. بوی تند هیدرازین بر خلاف آمونیاک نیست، و آنقدر قوی است که عامل کاهش دهنده آن بسیار انفجاری است.
هیدرازین همچنین برای تولید آفت کش ها و داروها استفاده می شود. اگر چه هیدرازین به طور مستقیم برای ما سمی است، هیدرازین به سرعت به اکسیژن تجزیه می شود و باعث آزاد شدن محیط زیست می شود.
خرید هیدرازین , فروش هیدرازین , قیمت هیدرازین , نمایندگی هیدرازین , نمایندگی خرید هیدرازین , نمایندگی فروش هیدرازین , قیمت نمایندگی هیدرازین , قیمت عمده هیدرازین, خرید عمده هیدرازین, فروش عمده هیدرازین, واردکننده هیدرازین, بازرگانی هیدرازین, فروش هیدرازین تهران, فروش هیدرازین اصفهان, کاربرد هیدرازین , خواص هیدرازین , وارد کننده هیدرازین , مضرات هیدرازین , واردات هیدرازین , مشخصات هیدرازین , ساختار هیدرازین , تولید کننده هیدرازین , قیمت فروش هیدرازین , آنالیز هیدرازین , هیدرازین غذایی, هیدرازین خوراکی, هیدرازین صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد